E-mail маркетинг досі живе: види розсилок, правила ефективних листів і воронка продажів

E mail маркетинг

Зміст

E-mail маркетинг досі живе: види розсилок, правила ефективних листів і воронка продажів

Даша Менеджер по роботі зі спеціалістами
Даша Войт

Маркетолог з медичною освітою. Має досвід управління та організації роботи 7 років, надихає клієнтів та команду. Маркетолог Маркетинг Офіс та партнер об'єднання.

Чи потрібен e-mail маркетинг саме вам, підкажуть лише дослідження аудиторії та карти шляху клієнта. Та це точно не забутий в пилюці маркетинговий інструмент. Є різні види розсилок поштою та методи продажів. Обирайте методи, складайте воронки й тестуйте, бо це найкращий спосіб зробити висновки.

Що робити, аби ваші розсилки чекали, як лист із Хоґвортсу?

Імейл маркетинг

E-mail маркетинг - це:

Зручний, автоматизований спосіб продажів.

Є прості у використанні сервіси e-mail розсилок, у яких можна налаштувати серії листів, час відправки навіть на місяць вперед. Наприклад, Sendpulse та Mailchimp.

Додаткова точка дотику з клієнтом.

E-mail маркетинг допомагає ще раз нагадати про компанію, вигідні пропозиції, сезонні акції чи новинки.

Можливість легко розділити аудиторії та працювати з кожним ефективно.

A/B тести електронною поштою проводити легко: просто створіть 2 різні листи. Так само нескладно розділити різні сегменти цільової аудиторії.

5 основних правил e-mail розсилок

Не обов’язково створювати e mail розсилки часто, а багатьох людей спам ще й дратуватиме. Серед потоку інформації краще писати менше, але якісніше, обирати тригерні теми та персоналізовані пропозиції.

Повідомлення на пошті справді продають і часто ця точка контакту є важливою ланкою карти шляху клієнта. Але які повідомлення слати і як не облажатися з e-mail маркетингом?

1. Створіть персоналізовані розсилки.

Найкраще починати текст зі звертання на ім’я. Також лояльність ростиме, якщо вітати з Днем народження, пропонувати знижку на незавершені покупки. Але важливо й не перегнути з «особистим», щоб у читача не виникало питань «а звідки вони так багато про мене знають?»

2. Перевірте розсилку на «нудьгу».

Створюйте повідомлення, яке дочитають. Двокілометровий текст серед 20 листів загубиться й не принесе вам користі. Додайте емоції, користь, незвичайну пропозицію, креатив. Повідомлення має бути коротким і корисним, аби запам’ятатися. Тоді наступного листа чекатимуть.

3. Попрацюйте не тільки з розсилкою, а й темою.

Це гачок, від якого залежатиме, чи відкриють повідомлення взагалі. Коефіцієнт відкриття листів (open-rate) часто залежить від влучної теми.

4. Будьте послідовними.

Зараз для продажу бренду доводиться створювати 5-8 точок дотику (залежно від ніші). Клієнт бачить рекламу в інстаграм, PPC повідомлення, рекламу на сайті, допис чи сторіс або ж e-mail розсилку.

Терпіння брендів має бути як у джедая, який навчається використовувати силу. Але винагорода – постійні та лояльні клієнти. Маркетинг не можна вмикати й вимикати, це постійний процес.

5. Додайте СТА (call-to-action).

Лист навіть як елемент прогріву має містити користь, але не всю експертну інфу треба віддати безкоштовно. Ведіть людину туди, куди вам треба. UX і UI діють і в електронній розсилці: створіть зрозумілі кнопки, перевірте, чи працюють усі посилання.

Основні Red flags в e-mail маркетингу:

Спам. Щоденні чи щогодинні розсилки так і просяться натиснути на відписку.

Довжелезний текст без структури.

Відсутність цілі та дії, яку має зробити людина після прочитання.

Розсилка не адаптована під читання з мобільного, тема листа обрізана.

Занадто яскравий і незрозумілий дизайн.

Види розсилок в e-mail маркетингу

1. Знайомство

Привітальний лист заспокоїть читача, бо це значить, що реєстрація/підписка успішна. У цьому листі ви можете побороти недовіру, розповісти про бренд, поділитися кейсами.

2. Дотискання

Це може бути знижка на додаткову послугу, нагадування про покинутий кошик чи повідомлення про те, що оплата була неуспішною з можливістю зв’язку чи альтернативними способами покупки.

3. Залучення

Поділіться анонсом найкращих статей, ефірами, активізуйте людину. Цей вид розсилок на e-mail допоможе показати вашу експертність, авторитет, дати користь іще до покупки.

4. Сегментовані листи

Базу можна ділити на постійних клієнтів чи тих, що не купували. Або ж за сегментами цільової аудиторії: підберіть, як спілкуватися та які тригери у кожного типу клієнтів.

5. Реанімація бази

Читач купував раніше, натискав кнопки, а зараз не відповідає? Надішліть оновлений лід-магніт, пропозицію чи запропонуйте альтернативу.

6. Лист вдячності новим клієнтам

Подякуйте за підписку чи покупку та додайте спеціальні пропозиції, це ідеальний момент для допродажів.

Воронка e-mail маркетингу

Воронка e-mail маркетингу — план, як «сплести павутину» і таки продати свої послуги/товари. Воронка містить варіанти розвитку подій: що робити, коли клієнт здійснив покупку чи навпаки, у яку базу перемістити неактивних читачів, скільки часу має пройти між листами. Саме цей інструмент допомагає автоматизувати розсилки.

Мета розсилки.

Завдання кожного повідомлення.

Дедлайни. Період розсилки та проміжки між листами. Врахуйте час, вихідні.

Сегменти цільової аудиторії.

Серія листів на кожен сегмент ЦА.

  • Знайомство.
  • Корисний контент.
  • Спеціальні пропозиції.

Воронка може мати відгалуження на кожну дію після відправлених листів. Так втрата клієнтів буде мінімальною. Цілі можуть повторюватися циклічно, поки клієнт не відкриє лист чи зробить необхідну дію. Наприклад, розсилка корисного матеріалу чи актуальних спеціальних пропозицій.

Бонус: метод Хічкока для розсилок електронною поштою

Це один із можливих планів e-mail розсилки для прикладу та натхнення.

1 день

Актуалізація проблеми.

2 день

Історія експерта, клієнта чи ваша: як ви зіштовхнулися з труднощами, які будуть близькими аудиторії.

3 день

Прогрів. Як продовження попереднього листа показуєте результати клієнтів, учнів та створюєте інтригу: чекайте на спосіб розв’язання проблеми, уже скоро поділимося анонсом.

4 день

Перерва. Нічого не відправляєте, щоб людина чекала й заходила на пошту.

5 день

Повернення блудного сина. Розповідаєте, чому розсилка перервалася та даєте call-ta-action, продаєте ваш курс/товар/послугу.

Як створити воронку e-mail маркетингу, знайти тригери для цільової аудиторії та не збитися з плану знають спеціалісти Маркетинг офіс. E-mail маркетинг — один з інструментів маркетингу для експерта чи бізнесу.

Ми працюємо з окремими послугами або створюємо цілий онлайн відділ маркетингу для бізнесу. Обирайте e-mail маркетинг, розробку дизайну, створення лендінгу, курсу, SMM чи будь-які інші необхідні послуги.

Категорії

Недавні статті