Даша Войт — маркетолог з медичною освітою. Має досвід управління та організації роботи 7 років, надихає клієнтів та команду.
Маркетолог Маркетинг Офіс та партнер об’єднання.
Маркетингові послуги повного циклу
1.Окей, гугл: налаштовуємо SEO
Зараз люди не перестали «гуглити», просто змінилися їх запити. Ваша цільова аудиторія обов’язково знайде вас, якщо грамотно користуватися налаштуванням SEO. Тематичний контент з ключовими словами збільшує релевантність сайту та кількість лідів.
Цей інструмент дає довгострокову перспективу розвитку вашого бізнесу на теренах google-простору. Трансформувались ви, ваш бізнес чи світ ? Отже, і набір ключових слів у вашому сайті потрібно міняти – оптимізувати пошукову систему.
Прості поради по SEO:
◉ Якщо немає сайту – робіть його
Робіть сайт. Не зволікайте та впроваджуйте SEO ще на етапі розробки.
◉ Якщо є сайт — оптимізуйте його
SEO необхідна в умовах війни, якщо ваш бізнес зазнав трансформації (товари, послуги, цільова аудиторія, місцеперебування тощо).
◉ Робіть якісний аналіз попиту у вашій ніші
Використовуйте web-додаток – GOOGLE TRENDS. Він дає розуміння актуальності запитів в гугл, можливість проаналізувати попит того чи іншого товару, послуги у відповідні проміжки часу.
2. Таргетинг – варто чи ні?
У вас сумніви чи заперечення на кшталт: «соромно рекламувати свої послуги, поки в країні війна», «ще рано запускати рекламу» чи просто «не на часі»? Цілком зрозумілі такі сумніви в умовах повномасштабної війни. Проте їх легко розвіяти, адже на часі все, що підіймає економіку країни, дає мотивацію вам та популяризує українське в цілому.
Топ порад для запуску таргетованої реклами:
- Раціональні витрати. Почати можна з мінімальних платежів (наприклад, за 4$ на день). Результат буде, оскільки зараз соціальні мережі не перевантажені великою кількістю реклами.
- Якісна комунікація. До запуску таргетованої реклами налаштуйте ефективну роботу дірект-маркетингу.
- Українське в тренді. Врахуйте цей момент на всіх етапах реклами й спілкування з клієнтами.
- Реклама в Європі. Запускайте рекламу на свою ЦА за межами України (лише в цивілізовані країни).
Наприклад, ось такі креативи бачимо за запитом «косметолог»:
Шукайте ключові запити в Бібліотеці реклами Facebook
3. Контекстна реклама
Контекстна реклама приводить клієнта до вас за допомогою ключових слів. Умови війни породжують нові запити та не скасовують основні. Наприклад, «кросівки дитячі», «курси косметолога». Змінюється лише їх попит у конкретних містах.
- Для використання цього інструменту маркетингу важливо врахувати:
- Які товари, послуги актуальні сьогодні?
- Які інтереси й особливості вашої ЦА?
- Яка конкуренція в цій ніші?
- Релевантність ключових слів?
Відповіді на основні питання дасть онлайн сервіс GOOGLE ADS.
Що гуглили за останній місяць:
Порівняємо контекстну рекламу з таргетованою з точки зору психології.
- Контекстна реклама – коли частіше шукають в google. Вона для людей, які хочуть самі вирішувати й задовільняти свої потреби. «Загуглив» – знайшов – вирішив – купив.
- Таргетована реклама – якщо послугу чи товар частіше шукають у facebook, instagram. Вона спрямована на емоційну покупку в соціальних мережах.
- Поєднання цих інструментів дає крутий ефект. Наприклад, людина шукає в гуглі дитячі іграшки, проте, не може прийняти рішення. Тут на допомогу приходить таргет з яскравим банером та зрозумілим меседжем.
Обирайте інструменти залежно від вашої цільової аудиторії та обов’язково тестуйте їх.
4. Дірект-маркетинг – надійний інструмент
Direct-marketing – ефективна комунікація з клієнтом, яка дає змогу сформувати базу лояльних клієнтів та зацікавити потенційних.
Список переваг:
-
- база поточних, потенційних клієнтів;
- історія взаємодії з клієнтами;
- вартість контакту з наявними клієнтами набагато нижча, ніж залучення нових за допомогою реклами;
- ведення комунікації особисто з клієнтом (можливість нагадувати про себе та повідомляти про нові товари, акції);
- існуючі клієнти можуть привести вам нових самі;
- підтримка зв’язку навіть в умовах війни.
Дірект-маркетинг охоплює усі можливі канали зв’язку з клієнтом: email-розсилки, sms- та web-push повідомлення, вайбер, direct в інстаграм, чат-боти та інші месенджери.«Розетка», «Фокстрот», «OLX», «Megogo» — хтось з них точно є у вашій пошті, а, можливо, й усі. Ніхто з цих відомих компаній не припинив email-розсилки під час війни, чим викликали довіру й повагу клієнтів.
5. SMM – інструмент для довіри
Social Media Marketing встановлює потужний connection між брендом та цільовою аудиторією. SMM несе іміджевий характер, націлений на збільшення охоплень та впізнаваності бренду. Бренд/інфлюенсер повинні бути на одній хвилі з суспільством.
Алгоритм успіху SMM в умовах війни:
- бути в потоці інформації (політичної, соціальної);
- щирі емоції та відверта позиція (страшно, боляче, весело чи зворушливо);
- просто робити те, що ви вмієте найкраще – справа вашого життя як маленький вклад у нашу перемогу.
Усі ці аспекти роблять бренд, бізнес душевним, чесним та живим. А це найбільша цінність трансформованого суспільства в умовах війни.
Наша команда займалася розвитком особистого бренду коуча та психолога Ірини уже під час війни. Вона була в інформаційному потоці та одночасно пропонувала свої послуги психолога й наставника. В результаті заробила довіру аудиторії, провела багато коуч-сесій, особистих консультацій та зросла як експерт. Такий вид послуг і «біль», що з ними пов’язаний, важко закрити в гуглі, тому необхідний особистий бренд та репутація експерта. Тепер Ірина може сміливо запускати таргетовану рекламу.
Бізнес, який хоче існувати, повинен підлаштовуватися під нові реалії у країні та світі. Звісно, нічні клуби чи магазин піротехніки зараз відроджувати — не краща ідея. Але, усім існуючим та перспективним брендам потрібно діяти.
Команда Marketing Office зародилась в умовах війни й вже перевірила на практиці усі digital-інструменти зі списку. Ми з власного досвіду знаємо, як працює кожен з них в реаліях сьогодення. Тому ви можете довірити нам свої «страхи» та амбіції.
Разом з командою Marketing Office ви зможете покращити свій бізнес, а відтак зробити вагомий вклад у розвиток України.