6 порад для успішного розвитку особистого бренду в соцмережах

послуги digital агентства

Зміст

6 порад для успішного розвитку особистого бренду в соцмережах

Аліна Кашапова танцюючий маркетолог, лідер і натхненник об’єднання Marketing Office, директор відділу маркетингу проектів, бізнес консультант та управлінець.

Відкрила свій бізнес під час війни й розвиває українські компанії та особисті бренди.

Маркетингові послуги повного циклу

Ваші цінності, індивідуальність та експертність створюють неповторний образ – особистий бренд. 

Сьогодні це поняття стало потужним та надійним digital-інструментом. Заявити про себе в соцмережах може кожен. Втім, побудова особистого бренду – нелегка справа, що потребує сміливості та терпіння.

Власники бізнесу, експерти, блогери, керівники – найбільш зацікавлені у розвитку персонального бренду, оскільки це дає перевагу над конкурентами та збільшує довіру клієнтів. В наш час люди хочуть знати, в кого купують. Довіра до конкретної людини стала вирішальним етапом у здійсненні покупки.

Розвинути особистий бренд можливо і косметологу, і агроному, і працівнику банка. Якщо ви на початку шляху, збережіть поради маркетолога та прямуйте до мети!

 

1. Ваше бажання – основна складова особистого бренду

Щире бажання заявити про себе світу є основою для успішної побудови персонального бренду. Це означає, що потрібно вести власний блог з повною віддачею та відкритістю. Справжня енергія й запал відчувається завжди та має велику цінність для аудиторії.

Те, що побудова особистого бренду потрібна абсолютно кожному – стереотип. Є багато успішних бізнесів та експертів без образу конкретної особистості. Тож починати діяти слід з позиції «я хочу», а не «так треба». Якщо у вас є сила і внутрішня мотивація, можна переходити до наступних порад та вже починати створювати своє ім’я.

 

2. Стратегія та дисципліна – гарантія успіху

Для досягнення цілей потрібен маркетинговий план та виконання поставлених задач. Ваше бажання та енергія залишаються основою як нескінченне пальне для подальшого розвитку. А результат принесе чітка стратегія та систематичне виконання поставлених задач.

Гайд для успішного розвитку особистого бренду:

  • Поставтеся до побудови особистого бренду, як до справжнього бізнесу, проєкту. 
  • Визначте цілі, яких ви прагнете досягнути.
  • На основі цілей та цінностей побудуйте стратегію.
  • Визначте свій унікальний стиль.
  • Дотримуйтеся послідовності в усьому: стиль, контент-план, tone of voice.
  • Виконуйте дедлайни, і системність приведе вас до автоматизації усіх процесів.

 

3. Сміливість бути собою – секретна «зброя» інстаграму

Правда, щирі емоції та відвертість завжди в тренді. «Вилизаною» сторінкою та естетичною стрічкою уже нікого здивуєш, сухим контентом не збільшити охоплення. Адже почуття, тригери в буденних речах, прості життєві штуки роблять сторінку живою.

Давайте порівняймо підхід до ведення особистого блогу двох експертів з однієї ніші.

Викладач англійської мови Світлана

Сухий однотипний контент, без особистого життя та без розмовних сторіз. Зате має професійні фотосесії щомісяця.

Хоче, щоб усі бачили тільки «перфект, ноУ проблем».

Низька активність та охоплення.

Викладач англійської мови Марго

Не робить професійних фотосесій, показує все як є – чесно та відверто. Її кіт Тося уже має свій фанклуб.

 Не боїться інколи сказати – «оу шет, яка халепа».

Висока активність, ростуть підписники й охоплення.

Отже, навіть якщо у вас бездоганна стратегія та круті інструменти для її втілення, без щирого контенту успіху не буде. Істинний критерій у кого купити – цінності та позиція конкретної особистості. Клієнт «сканує» вашу сторінку в середньому за 20 секунд і вирішує, відгукується йому чи ні. Від візуальних деталей до ваших індивідуальних якостей. Людина підсвідомо обирає ментально ближчу собі людину.

 

4. Будьте готові системно працювати над особистим брендом

Щирість та стратегія є фундаментом вашого успіху у побудові особистого бренду. Проте не існує «чарівного» інструменту, який дасть неймовірний результат за один день

Ви повинні врахувати цей момент та ряд труднощів, щоб не зупинитись напівшляху до цілей:

  1. Час та гроші. Розвиток персонального бренду потребує постійних інвестицій, а результат буде не одразу. 
  2. Вихід за межі комфорту. Потрібно транслювати не лише свою місію, цінності та принципи, а й повсякденне життя, часом особисте.
  3. Критика та репутація. Привертаючи увагу багатьох людей, вам доведеться нести відповідальність за кожне слово й дію.   
  4. Нескінченний розвиток. Звісно, це круто, але ви повинні бути готові постійно вкладати в себе, тримати поставлену планку та залучати в роботу нові digital-інстументи.

Побудова й розвиток особистого бренду не закінчуються контент-планом. Щоб монетизувати свій бренд, потрібно вивести усі процеси до систематизації, як наслідок – автоматизації. В середньому це займає 3 місяці.

 

5. Використовуйте різні точки контакту для PR особистого бренду

Бренд має бути на різних платформах та з різними точками контакту. Аудиторія може шукати вас в інстаграмі, гуглі, тік-тоці, на Youtube, читати корисні статті завдяки контент-маркетингу чи побачити вашу таргетовану рекламу. Всі ці інструменти разом дають крутий результат.

Важливо збирати трафік на вашій основній сторінці та стежити, щоб ваш блог не скопіювали шахраї. Створіть одну основну сторінку в інстаграм і не діліть на особисту та робочу, чи третю для продажу певного товару. Продажі через особистий бренд найкраще працюють завдяки довірі до вас.

 

6. Звертайтеся до наставника, щоб налаштувати маркетинг особистого бренду

Все знаєте, але не починаєте? Відкладання на «понеділок» чи «почну все з вересня» часто трапляється навіть у SMM-спеціалістів. Причини можуть бути різними: страх заявити про себе, нерозуміння, з чого починати, брак часу, сумніви чи вийде щось. Це цілком нормальні вагання для людини, яка прагне розвитку й становлення.

Тож, коли все застрягло на етапі «все знаю, але не дію», потрібна допомога спеціаліста. З допомогою маркетолога чи наставника вже за місяць ви отримаєте результати.

Пам’ятайте, заради чого ви це робите. Крутий результат дає чималі переваги:

Щоб мати особистий бренд, не потрібно бути блогером з мільйонами підписників. Найголовніше зібрати свою зацікавлену аудиторію. Нехай це буде лише 100 активних підписників, які регулярно слідкують та від початку з вами.

Команда Marketing Office має потужний досвід у побудові особистого бренду з нуля. Ви з легкістю можете делегувати нам усю рутину та довірити своє ім’я. Або ж використовуйте наші шаблони від маркетологів, які стануть у пригоді: план просування особистого бренду, розпаковка особистості, пакет SMM.

Категорії

Недавні статті