Сайт візитка для експерта — перший маркетинговий інструмент для запуску бренду

Зміст

Сайт візитка для експерта — перший маркетинговий інструмент для запуску бренду

Чи варто робити сайт візитку, багатосторінковий сайт? Може, вистачить просто сторінки в інстаграм, бо ж сайт — це так дорого! Подібні питання на старті розвитку мучать багатьох експертів ночами. Безліч блогів розвиваються і продають навіть без сайту візитки, але тоді автоматично втрачають долю ринку в Google та можливості завоювати довіру клієнтів.

Аліна Кашапова — лідер об’єднання Marketing Office, танцюючий маркетолог з досвідом управлінця. Відкрила свій бізнес під час війни й розвиває українські компанії та особисті бренди.

Для кожного зі 120+ клієнтів Аліна розроблює маркетингову стратегію та обирає, який сайт потрібен бізнесу.

На початку роботи з експертами спеціалісти Marketing Office часто створюють лендинги, сайти візитки, платформи для курсів. Бо насправді сайт — один з головних інструментів маркетингу. Розбираємося, коли та кому він потрібен.

Чи потрібно вам зробити сайт?

Коли експерт будує особистий бренд та бізнес, слід визначити весь набір інструментів маркетингу. Соцмережі, тік-ток, інстаграм — не весь арсенал для просування. Google досі є найбільш масовою системою пошуку. Якщо у вас немає хоча б сайту візитки, ви втрачаєте долю ринку. Наприклад, послуги стоматолога, верхній одяг, взуття споживачі гуглять, а не тільки вводять у пошуку інстаграм.

створення лендінгу

Валізка інструментів маркетингу експерта:

  • 2-3 соцмережі. Наприклад, інстаграм, фейсбук і твіттер.
  • Месенджери. Наприклад, телеграм-канал.
  • Сайт візитка — перший етап. Далі можна створити блог експерта на багатосторінковому сайті.
  • Просування у ЗМІ.
  • Статті на сторонніх сайтах.
  • Участь в офлайн-подіях.

Ці інструменти маркетингу працюють разом. Треба лише сміливість заявити про себе світу. Ведете тільки соцмережі? Тоді зараз працюєте десь на ⅕ можливостей.

Сайт допоможе не тільки продавати, а й аналізувати ваших покупців та використовувати цю інформацію для просування в інстаграм чи інших платформах. Наприклад, налаштовувати таргет на людей, які вже заходили на сайт, отже, більш зацікавлені.

Як дізнатися, чи потрібно зробити сайт?

Дослідіть ринок у вашій ніші. Знайдіть сайти конкурентів та проаналізуйте, яка їх мета. Працює зі всіма тематиками. Коуч, лікар, тренер з фітнесу, маркетолог — у когось з конкурентів точно є сайт візитка чи повноцінний блог. За умови правильної пошукової оптимізації (SEO) у вас буде органічний (безкоштовний) трафік і потік лідів.

На сайт клієнт заходить уже зацікавлений та приймає остаточне рішення про покупку. Це ваше обличчя та  діджитал-офіс, де потенційний клієнт може отримати відповіді на питання та прийняти рішення про покупку. На сайті зручно переглянути всі послуги/товари, отримати користь, дізнатися про вас як експерта. Так з кожним кліком росте лояльність до бренду

Коли сайт — must have:

Є багато запитів у пошуковиках по вашій тематиці. Зберіть семантику через GoogleAds або AnswerThePublic. Чи гуглять люди ваші послуги? Чи є запити та скільки їх? Так ви зрозумієте: достатньо створити сайт візитку чи потужний багатосторінковий сайт must have? Сайт візитку просувати в Google буде можливо тільки після запуску реклами.

Ви продаєте інфопродукти. Скидати файли через інстаграм і оплачувати на карту — не найкраща стратегія. Курс з спеціальним сайтом, зручною оплатою буде системно приносити заробіток.

Треба автоматизувати записи клієнтів, продажі, під'єднати CRM. Наприклад, зробити автоматизований запис до лікаря, на манікюр, в спортзал. Це звільняє час і допомагає не загубити жодного клієнта і оплату.

Ще сумніваєтеся, чи потрібен сайт? перегляньте приклад трафіку на сайті нашої клієнтки — коуча Ірини Ярової

Сайт візитка експерта для продажів, а не краси

Найняти дизайнера чи створити сайт візитку самостійно на конструкторі можна за лічені дні. Але що саме додавати на сторінку? Під час розробки сайту візитки легко забути про головне. Описи послуг здаються очевидними, а хвалити сильні сторони тяжко. З досвіду розробки сайтів Marketing Office виділили основні блоки для сайту експерта.

Важливі блоки для розробки сайту-візитки:

1. Розкажіть про себе не тільки як експерта.

Покажіть свої soft skills, шлях до професії та чому вам можна довіряти.

2. Опис послуг.

У кожному блоці сайту візитки клієнт має знайти розв’язання своїх проблем, тож спочатку дізнайтеся більше про цільову аудиторію.

3. Позиціювання та УТП — унікальна торгова пропозиція.

Розкажіть, чим виділяєтеся, які у вас сильні сторони. Станьте експертом, якого запам’ятають.

4. Ціни на послуги.

Указані ціни — це повага до клієнтів. Той, хто цінує свій час, не буде писати вам чи телефонувати, щоб спитати вартість.

5. Відгуки та кейси.

Можна 100 разів розповідати, який ви класний експерт і чому варто купити у вас. Але краще, коли перевагами і враженнями від роботи з вами поділяться клієнти.

Не соромтеся додавати тематичні навчання, дипломи, сертифікати як окремий блок сайту візитки. Звісно, тематичні, які допоможуть розкрити професійність.

Дайте декілька можливостей для зв’язку з вами. Комусь зручно спілкуватися в телеграм, а хтось досі надає перевагу телефонному дзвінку.

Зробити сайт можна один раз і просто оновлювати інформацію. Це ваш актив у бізнесі та ще одна точка дотику з клієнтом. Отримайте довіру та авторитет і нарешті покажіть себе!

А якщо голова йде обертом від розробки сайту самостійно, ми допоможемо розпакувати вас як експерта і створимо сайт візитку, що продає. Читайте більше про розробку сайтів та заповнюйте форму!

Категорії

Недавні статті