Блог на сайті: рецепт створення, для чого потрібен, приклади та міфи

Для чого потрібен блог на сайті

Зміст

Блог на сайті: рецепт створення, для чого потрібен, приклади та міфи

Блог на сайті — інструмент контент-маркетингу, який дасть результат на роки. Корисні статті на сайті — квиточок до вашого клієнта. Це джерело довіри й підтвердження вашо експертизи у певних темах. Кожне ключове слово й стаття працюватимуть на бізнес, якщо правильно організувати роботу й іти за планом.

У Marketing Office блог на сайті був запланований від заснування компанії, нашим клієнтам також часто потрібен блог. Тож розберемо міфи про блог на сайті та які етапи доведеться пройти.

Аліна Кашапова танцюючий маркетолог, лідер і натхненник об’єднання Marketing Office, директор відділу маркетингу проектів, бізнес консультант та управлінець.

Відкрила свій бізнес під час війни й розвиває українські компанії та особисті бренди.

Як створити блог на сайті?

До запуску блогу на сайті триває підготовка із залученням не одного спеціаліста. Без техпідтримки сайту, SEO, досліджень ринку та аудиторії просто текст в гуглі успіху не матиме.

блог з маркетингу

Основні кроки розробки блогу на сайті:

1. Маркетингові дослідження: аналіз цільової аудиторії.

Важливо знати, для кого ви пишете статті, які болі, страхи заперечення й інтереси в людей, які є потенційними клієнтами або просто читачами.

2. Аналіз конкурентів.

Точніше, сайтів-конкурентів. Для експертів або бізнесів практично в будь-якій ніші від космоенергетики до продажу килимків для йоги можна знайти конкурентів у Google. У конкурентів є блог на сайті? Це перший «дзвіночок», що час запускати цей інструмент. Ваше завдання — не впасти обличчям у бруд і створити кращий контент.

3. Збір семантичного ядра.

Це таблиця/файл з ключовими словами, які популярні у пошуку. Користувачі шукають «кращі комедії 2023», «пилосос миючий», «тренди маркетингу», а ви усі запити у своїй темі перетворюєте на план статей. Саме релевантні ключові слова допоможуть ранжуватися вашому сайту і безкоштовно вийти у ТОП запитів Google.

4. Розробка плану статей.

Контент-менеджер має поєднати запити в гугл з темами й корисностями для аудиторії, об’єднати вихід статті з подіями на інших платформах.

5. Технічне завдання для копірайтерів і дизайнерів.

Скільки ключових слів використовувати, скільки зображень, вимоги до мета-тегів — усе це доповнює власне текст. Часто для створення унікального контенту потрібен бриф із власником компанії чи експертом у певній темі.

6. Створіть рубрики й теги, пропозиції подібних статей для зручності користувача.

Блог на сайті — екосистема з багатьма розгалуженнями. Рубрикатор допоможе читачу швидше зорієнтуватися, а пропозиції статей змусять затриматися на сайті довше.

7. Поширюйте статті на різних каналах.

Весь контент бізнесу має працювати як одне ціле. Похваліться виходом статті у соцмережах, налаштуйте таргет чи рекламу в гугл, щоб підштовхнути гугл.

Топ міфів про блог на сайті як частинку контент-маркетингу

Може зробити кожен, вкладення мінімальні.

Якби це так і було, всі вели б 10 блогів на сайтах і вусом не вели. Але в реальному житті потрібно щотижня збирати KPI, запускати рекламу в Google, наймати спеціалістів для створення й ведення блогу.

Запустити блог на сайті — справа кількох днів.

Самостійно виділяти час на стабільне написання текстів у блог на сайті складно, додайте до цього ще дизайн і верстку, пошук ключових слів, ранжування, рекламу.
Від розробки стратегії до запуску блогу може пройти 1-3 місяці навіть з цілою командою спеціалістів. Але всі ваші зусилля не даремні: контент-маркетинг працюватиме роками.

Блог на сайті можна наповнити статтями і забути.

Заходите на платформу, а там остання публікація 3 роки тому. Довіра падає, й читач розуміє, що та інформація вже застаріла. Блог на сайті — постійна робота з оновленнями, пошук актуальних запитів і нових ключових слів.

Статті для блогу напише ChatGPT, це не проблема.

Штучний інтелект дійсно почали використовувати для створення статей і генерування ідей, але їх все одно потрібно редагувати копірайтеру. ШІ може додати у статтю будь-яку «діч», поки що погано працює українською і загалом змішує правду й вигадку в одне.
Усе це — ваша репутація, та й кому потрібен черговий рерайт? Гугл переповнений штампованими статтями, а люди цінують унікальний контент.

Немає сенсу робити статті, в яких напряму не відбуваються продажі.

Контент-маркетинг — то +1000 балів до лояльності, +1000 довіри і +1000 до піару бренду. Блог на сайті є одним з інструментів контент-маркетингу на довгий час.
З кожним переглядом на статті все більше користувачів дізнаються про вас, а для продажів наповніть інші посадкові сторінки сайту та створіть лід-магніти.

Блог на сайті — для великих компаній, а я ще не доріс.

Усі звикли запускати SMM, знімати тік-токи, але в деяких нішах пошук в Google дає найбільше продажів. Наприклад, юристів, ріелторів, стоматологів, косметологів часто шукають в гугл за геолокацією.

Приклади потужних українських блогів на сайтах

Усі ці блоги у різних нішах об’єднує великий трафік і стабільний вихід нового, актуального контенту. Надихайтеся, крадіть, як митці, та нехай якісних україномовних блогів стане більше.

Блог Comfy.  Від рецептів і лайфхаків до оглядів техніки.

Блог Клопотенка. Для усіх, хто в гуглі до рецепту дає слово «клопотенко» створена ця кулінарна книга Євгена.

September. Жіночий журнал з публікаціями по саморозвитку, про красу й подорожі.

Блог mc.today. Історії бізнесів, підприємців, ІТ-шників у цікавій подачі. Більшість кейсів та новин подано у форматі розповідей.

Happy monday. Блог на сайті вмістив різні категорії, поєднані темою пошуку роботи, найму працівників, підприємництва.

Одного дня наш блог про маркетинг теж буде в топах. Оновлюємо, розвиваємо сайт і створюємо для вас нові статті, не перемикайтеся!

Блог на сайті — це ще один спосіб показати себе світу, довести свою експертність. Про відеомонтаж, маркетинг, лікування хвороб, косметологію, психологію, фотографію чи інші теми можна розкрити інформацію глибше. Не соромтеся ділитися знаннями, оглядами книг, подій, думками про тренди у вашій сфері. Головне — робіть це з думкою про ЦА.

А всіх спеціалістів для розробки блогу на сайті від маркетологів до верстальників і дизайнерів ви знайдете в Маркетинг офіс. Обіцяємо стабільний контент, організацію роботи й комфорт під час брифів. Читайте більше про контент-маркетинг і заповнюйте заявку.

Категорії

Недавні статті