Чи замінить ChatGPT маркетологів і копірайтерів? Протестували можливості ШІ

ChatGPT

Зміст

Краще один раз спробувати й перевірити ChatGPT на практиці, ніж дивуватися чи боятися ШІ. У маркетингу нові інструменти з’являються постійно, але якісні спеціалісти через це роботу не втрачають. Навпаки — різні «штуки» можна використати для зручності й делегувати роботам частину рутинних завдань.

У статті затестили кілька популярних функцій ChatGPT і навіть склали вірші про маркетинг у співпраці з ШІ.

Катя Вогник — контент-менеджер і партнер об’єднання Marketing Office.

Креативний копірайтер з досвідом 4 роки.

ТЗ для штучного інтелекту

ChatGPT точно не той, хто «розуміє з півслова». Технічне завдання під час запиту треба продумати до дрібниць. Лише тоді результат буде адекватним.

Вхідні дані для ChatGPT:

Точний запит. Наприклад, 5 кращих фільмів 2023 року.

Довжина тексту в символах.

Стиль тексту, від якої особи пишемо. Запит може бути простим і складним, з великою кількістю уточнень.

Від імені кого вам потрібен текст. Наприклад, ChatGPT може писати від імені тінейджера або будівельника зі стажем 10 років.

На чому зосередитися у відповіді. Крім персонажа, ChatGPT можна попросити виділити певні аспекти запиту. Скажімо, порівняти книги можна за довжиною, стилем, вартістю чи іншими параметрами.

Корисні задачі для ChatGPT від маркетолога

ChatGPT уже працює для створення чернеток текстів, допомагає SEO-спеціалістам, інженерам і навіть бухгалтерам, пише код не гірше за зелених джунів, а студенти з його допомогою пишуть есе на пари. Реальність із фантастичних фільмів уже настала, й наші маркетологи вирішили перевірити, чим корисним ChatGPT буде у нашій сфері.

Що можна робити з ChatGPT:
1. Змінити стиль тексту чи переписати його.
2. Створити коротку версію.

Підійде для організації нотаток чи виділення головного з тексту.

3. Додати таблиці чи навіть таблиці порівняння.

Для порівняння радимо ввести найважливіші критерії.

4. Зробити переклад тексту.

ChatGPT мовонезалежний, запит можна робити будь-якою мовою. Українською сервіс працює повільніше, та й відповіді часто видає не зовсім коректно. Англійською працює набагато краще. Відповіді на запити можна отримати різними мовами чи швидко зробити переклад.

5. Трансформувати звертання з «ви» на «ти» чи навпаки.
6. Упорядкувати списки.

У ChatGPT можна попросити відсортувати дані за датою, алфавітом чи іншими параметрами. Або в цілому попросити перевести довгий текст у структурований.

7. Генерувати ідеї для контент-плану, відео чи статей.

Текст із SEO ChatGPT поки що писати не вміє, дописи теж виходять кривенькі, але для генерації нових ідей ШІ можна використовувати. Радимо детально описати голос бренду та від імені кого генерувати текст. Можна навіть «навчити» ChatGPT за допомогою попередніх текстів бренду.

запит ChatGPT
8. Моніторити конкурентів у Google чи на ринку загалом.

Під час досліджень цільової аудиторії та конкурентів можна створити запити і для ChatGPT.

9. Монтувати відео у різних форматах з плагіном Visla ChatGPT.

З цим плагіном ChatGPT можна додати субтитри, перетворити текст на відео, написати сценарій чи відредагувати готове відео.

ChatGPT — помічник маркетолога

ChatGPT у вмілих руках та з фантазією може допомогти бізнесу. Або ж повеселити чи навіть підтримати користувача. Наприклад, для Marketing Office ШІ склав хоку:

Та вірш про SMM:

У Маркетинг офіс стежимо за новинками і втілюємо кращі методи виконання задач у роботі з вами. ChatGPT маркетолога вам не замінить і навряд виросте у Скайнет з фільму «термінатор».

Тестуйте, вивчайте і користуйтеся фішками ШІ на користь бізнесу, а нездійсненні для ChatGPT завдання з маркетингу беремо на себе.

Категорії

Недавні статті