Розробка логотипа і брендбуку як знак якості бізнесу: чому важливо, що входить, приклади

Зміст

Розробка логотипа і брендбуку — це про якісний підхід до бізнесу. Зараз для клієнта важливі деталі. Коли логотип синій, вивіска салатова, а в соцмережах сіро-жовтий візуал, у мозку вибух. Так впізнаваності й побудови іміджу компанії не досягти, вас навіть сприймати можуть як декілька різних бізнесів чи плутати з конкурентами.

Наталя Свирида — графічний дизайнер на фрилансі й аутсорсі з досвідом понад три роки. В Marketing Office розроблює логотипи та брендбуки для клієнтів.

Завдяки Наталі вже 18 брендів мають свій стиль та вирізняються серед конкурентів.

Так, всесвіт теж почався з хаосу та Великого Вибуху, але ж це не про старт вашого бізнесу? Приборкайте маркетингові процеси від початку, щоб потім не переплачувати для зміни кольорів і стилю.

Що таке брендбук, гайдлайн, фірмовий стиль?

Брендбук, гайдлайн та фірмовий стиль — пазли, які складаються в дизайн бренду. Легко сплутати гадлайн і брендбук, тож нумо розбиратися, яка між ними різниця і що замовляти в графічного дизайнера.

Як розробка логотипа і брендбуку допоможе компанії в маркетингу?

Розробка логотипа і брендбуку — один з кроків до унікальності бренду. Одні дизайни нагадують Мерлін Монро, а інші схожі на бабцю в строкатій спідниці. Усе тому, що стиль бренду теж потрібно ретельно підбирати.

Брендбук — це ваша ідея, сенси, посил світу. Через кольори, шрифти, логотип компанія передає інформацію про бренд.

Наприклад, логотип Marketing Office символізує, що ми беремо клієнта за руку і ведемо у світ маркетингу. А кольори — свіжість, дружелюбність, теплоту.

Графічний дизайнер розробить шрифти, кольори, аватарки в єдиному стилі й упакує все це у брендбук. Ви отримаєте такий собі «капсульний гардероб» на всі випадки життя.

У чому користь брендбуку та гайдлайну:

◉ Впізнаваність

Однаковий стиль в інстаграмі, на сайті, ютубі, в мерчу та візиток. Кожна лінія й колір поєднуються між собою. Жоден елемент не виб’ється із загальної канви.

◉ Не треба нічого вигадувати

Коли ви наймете нового спеціаліста чи будете виходити на інші майданчики, у вас уже буде свій стиль. Брендбук потрібен для всіх спеціалістів, які працюють з візуалом в бізнесі: SMM-ники, таргетологи, дизайнери.

◉ Формується лояльність клієнта

Коли брендбуку немає, одна з основних частинок бізнесу хаотична. Люди сприймають деталі, а дизайн впливає на лояльність до бренду та рішення про покупку.

◉ Вирізняєтесь поміж конкурентів

Як інтернет-магазини виділяються? завдяки брендованій упаковці, мерчу, стилю. Один подарунок до замовлення у фірмовому стилі може змінити все.

Розробка логотипа і брендбуку компанії: що входить

Розробку логотипа і брендбуку найкраще провести одразу, щоб не «перевзуватися» по 100 разів і не спантеличувати ваших клієнтів. Для споживачів це знак: якщо компанія послідовно підходить до свого брендування,  значить і роботу виконають на ура.

Команда Marketing Office пишається клієнтами, які на старті піклуються про брендинг. Один із таких клієнтів — Suite Estate, агенція з нерухомості в Польщі. Власниця Аня звернулася до нас для розробки логотипа і брендбуку. Хотіла в дизайні передати розкіш, люкс-сегмент послуг, поєднати глибокий зелений колір із золотом та створити логотип, який би асоціювався з нерухомістю.

На прикладі компанії розберемо, що може входити у брендбук.

Розробка дизайну бренду Suit Estate

1. Інформація про бренд

Бренд — більше, ніж ім’я чи логотип, це також унікальна комбінація цінностей, які часто викликають сильні та впізнавані емоції. Місія, позиціювання та переваги допомагають виділити компанію або продукт серед конкурентів.

2. Логотип

Один з найбільш впізнаваних елементів ідентичності бренду. Послідовне його використання є ключовим для збереження впізнаваності бренду.

Розробка логотипа

Логотип мав асоціюватися з будинками, орендою. Графічний дизайнер створив логотип з літерою у формі замкової шпарини.

Бізнес може розширюватися з часом, займатися не тільки орендою, а ключ+замкова шпарина охоплює всі асоціації з нерухомістю. Бренд може змінюватися, а лого перероблювати не доведеться.

3. Кольори та шрифти

Ще один з китів, на яких тримається впізнаваність. Палітра кольорів має застосовуватися послідовно, а набір шрифтів відображати атмосферу бренду. До цього пункту важливо додати помилки у використанні.

помилки використання логотипу
фірмові кольори
4. Дизайн для соцмереж

Стрічка, хайлайтс, дизайн сторіс, каруселей — усе це варто додати у брендбук. Для Suit Estate дизайнер поєднав темні й світлі відтінки у фірмовому стилі. Темно-зелені фони розбавлені світлими якісними фотографіями та сірими/білими кольорами.

брендбук
5. Візуальне оформлення

Як буде виглядати візитка, блокнот, чашка, пакування? Ми створюємо всі необхідні компанії приклади та додаємо вихідні файли для друку в різних форматах.

айдентика бренду

Коли варто провести редизайн брендбуку?

Редизайн брендбуку — ліки від старіння бренду. При цьому не обов’язково кардинально змінювати усе: розробляти логотип і брендбук з нуля, з новими кольорами й підходом. Іноді достатньо трохи оновити дизайн.

Причини для редизайну брендбуку:
  • Розроблювали фірмовий стиль 10-15 років тому. Тренди динамічні, ви не зможете покласти на лопатки сучасних конкурентів.
  • Змінилися підходи в бізнесі, місія, масштаб, дизайн уже не передає ваш настрій і підхід.
  • Хочете осучаснити бренд. Розробка нового логотипа і брендбуку допоможе показати професійність, слідування трендам. А ще цей процес можна перетворити на інфопривід. Наприклад, як це робили Rozetka, Укрпошта, Google.

1999 рік

2013 рік

2015 рік

Розробка логотипа і брендбуку: кому довірити?

Прислухайтеся не тільки до поклику серця, бо розробка дизайну бренду впливає на сприйняття і ваші продажі. Радимо створювати логотип і брендбук в рамках маркетингової стратегії, щоб ваш дизайн передавав цінності компанії, унікальну торгову пропозицію.

В Marketing Office дизайнер працює разом із маркетологом і враховує цільову аудиторію, мету, цінності бренду. Читайте більше та станьте наступним крутим кейсом цього блогу!

Категорії

Недавні статті