Візитка — інструмент, який трансформується з кожним роком. Зараз просто шматочком паперу нікого не здивуєш. Але є ніші, в яких візитки усе ще потрібні. Тільки от як відстежувати ефективність цього інструменту маркетингу та зробити так, щоб візитку не відправили на смітник?
Наталя Свирида — графічний дизайнер на фрилансі й аутсорсі з досвідом понад три роки. В Marketing Office розроблює логотипи та брендбуки для клієнтів.
Завдяки Наталі вже 18 брендів мають свій стиль та вирізняються серед конкурентів.
Візитка як маркетинговий інструмент
Уже відходить у минуле ситуація, коли візитку цінували та ховали до гаманця. Простіше й ефективніше підписатися в інстаграмі чи залишити контакт в месенджерах. Так ви збираєте аудиторію в одному місці, нагадуєте про себе, знайомитеся з потенційними клієнтами й отримуєте можливості одразу підвищувати лояльність.
Візитка буде корисною, якщо теж зробити її діджитальною. Наприклад, залишити посилання на ваші ресурси або QR-код з вашим сайтом. Важливо продумати відстеження ефективності візиток. Створити особливе посилання чи створити UTM-мітку на сайт, додати окремий номер телефону для дзвінків. Лише так ви зможете контролювати цей маркетинговий інструмент.
Креативні візитки: поле для творчості у будь-якій сфері
Креативні візитки допоможуть виділитися і запам’ятатися. Робіть такі візитки, які вирізняються, які не захочеться викинути. Підійдіть творчо до розробки дизайну. Наприклад, створіть візитку-купон зі знижкою. Або ж брелок з вашими даними з якісного матеріалу.
Найкраще роздавати візитки у комплекті з матеріалами про вашу компанію. Запам’ятається візитка СТО у книжечці з порадами по догляду. Візитка-купон зі знижкою до книгарні. Прозора пластикова візитка для виробництва скляних конструкцій. Під час розробки дизайну візитки створюйте «вау»-ефект.




Оформлення візитки: з дизайнером або самостійно?
Створити дизайн візитки можна в інтернеті за шаблонами, але тоді вона буде малоцінною. Наче рекламки, які роздають біля метро: взяли й забули. Розробка візитки з дизайнером та маркетологом проекту — це про серйозний підхід до інструменту.
Етапи розробки візитки з маркетологом:
- Маркетолог отримує інформацію про бренд та ваш фірмовий стиль. Якщо ви не маєте брендбуку, то першим етапом буде його розробка.
- Візитка буде надрукована з дотриманням маркетингових пунктів: QR-код для відстеження конверсій, продуманий заклик до дії, гасло компанії.
-
Маркетолог поставить ТЗ дизайнеру не лише по красивому оформленню. По ТЗ дизайнер:
◎ Придумає креативну візитку, згенерує ідеї.
◎ Розробить читабельний шрифт.
◎ Правильно розмістить текст і всі елементи, врахує робочі поля.
◎ Відповідає за кольорове оформлення. Під час друку будь-якого мерчу кольори у веб-версії та на друці відрізняються. Спеціаліст підбере кольори й елементи, які після друку не зіпсують картину. - Маркетолог контролює вимоги поліграфії до друку, а також перевіряє всю інформацію з візитки. Співпраця з поліграфією — його завдання.
Приклади дизайну візиток від Marketing Office
Дизайн візиток — одна з послуг у рамках бренд-дизайну. Обирайте мерч, який потрібен саме вашій компанії. Створити візитки, чашки, блокноти, еко-сумки в рамках розробки брендбука дешевше. А ще це гарантує: усі елементи бренду будуть в одному стилі.




Де замовити візитку в Україні?
Команда Marketing Office співпрацює з компанією Print Market та іншими поліграфіями. Після розробки брендбуку та оформлення дизайну візитки домовляємося про друк, затверджуємо з вами та чекаємо на мерч із запахом свіжої фарби.
Створюйте креативні візитки, дивуйте клієнтів і запам’ятовуйтеся, а ми завжди допоможемо!