Які можливості дає розробка веб сайту та чому перший крок до сайту — це SEO

Зміст

Хороший план розробки веб сайтів — то вже пів справи! З досвіду Marketing Office власникам бізнесу доводиться платити двічі й навіть тричі, якщо підготовчу роботу не зробити. Замість носити воду решетом, робіть та оптимізуйте сайт одразу якісно.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІДГОТОВЧА РОБОТА ДО РОЗРОБКИ ВЕБ САЙТІВ?

У 70% випадків, коли до Marketing Office звертаються із проблемами по сайту, їх можна було розв’язати на етапі підготовки. Як з побудовою дому: одразу зробити якісний «фундамент», водопровід, електрику, а не розбирати потім пів будинку й платити заново іще більші суми.

Три основні складові підготовки до розробки сайту, від яких можна відштовхуватися:
  • Маркетингові дослідження.
  • Бюджет, який ви можете виділити на розробку веб сайту.
  • Які можливості дає сайт вашому бізнесу/особистому бренду.

SEO: ЧОМУ БЕЗ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НЕ ПОЧИНАЄМО РОБОТУ?

Збір SEO, простими словами «що гуглять люди про ваш бізнес» — обов’язковий етап підготовки до розробки веб сайту чи навіть лендингу. І ось як ця робота впливає на сайт:

1

Збираємо SEO ➞ визначаємо категорії сторінок для ВАШОГО сайту.

У процесі розробки структури сайту завжди залучений клієнт Marketing Office. Всі кроки узгоджуємо, аби не впустити необхідні для трафіку й продажів категорії, зробити сайт функціональним.

Без SEO, внутрішньої, технічної оптимізації сайт не буде розвиватися, просто стоятиме з нульовим результатом. Хіба що на нього запускати рекламу, але й для цього треба релевантна інформація.

2

На основі SEO робимо структуру сайту: 1, 2, 3 рівень.

Для кожної сторінки на сайті є зібрані ключові запити, якими копірайтер, контент-менеджер чи маркетолог буде наповнювати тексти.

3

Далі формуємо ТЗ (технічне завдання).

Враховуємо усі побажання клієнта. Наприклад, у фірмовому стилі враховуємо вимоги до кнопок, переходів, як клієнт буде іти по сайту, бажання клієнта + маркетингові фішки.

На основі підготовчої роботи до розробки веб сайту маємо:
  • Чітку структуру майбутнього сайту.
  • Розуміння вимог і побажань клієнта.
  • Розуміння, який конструктор або фреймворк підійде, щоб робити сайт, які технічні вимоги.
  • Прорахунок бюджету, команди та часу на розробку.

Спочатку робимо підготовчу роботу, розуміємо складність сайту, а тоді формуємо бюджет. Не можна сказати, що просто сайт буде коштувати 20 000.

Розробка веб сайту не робиться за принципом:
Кума сказала, популярний Wix чи Webflow, давайте на цих конструкторах працювати.

Ключ до розуміння потреб дає підготовча робота до розробки веб сайту. Ви маєте ТЗ, набір задач, а тоді можете обирати підрядників.

КОЛИ ВАРТО ІНВЕСТУВАТИ У РОЗРОБКУ ВЕБ САЙТУ?

  • Коли є інвестиції та бізнес-цілі.
  • Багато запитів у гуглі.
  • Щоб створити конкуренцію в гуглі.

Спочатку треба інвестиції до того, як починає функціонувати, потім приносить трафік за рік, є результати, ліди.

Сайт — це довічна робота з моменту, як купуєте домен. Його постійно треба допрацьовувати. Так само і соцмережі: якщо не публікувати нічого в інстаграмі, то SMM не працює.

Розробка веб сайту — лише перша інвестиція

Внутрішня SEO
Зовнішня SEO (лінкбілдинг)
Google реклама
Зміни дизайну
Оновлення фото
Таргетована реклама
Оновлення послуг, цін
Оновлення товарів чи їх описів
Ведення блогу

Треба готуватися не тільки до першої оплати, а до постійних вкладень у SEO просування й оновлення контенту. Інакше й перші платежі розробнику, дизайнеру, маркетологу зійдуть нанівець.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ РОЗРОБКА ВЕБ САЙТУ?

План розробки сайту допоможе сформувати ваш бюджет, але можемо привести орієнтовні цифри з досвіду:

Лендинг ціна:

від 1 000 $

Розробка веб сайту:

до 50 000 $ і >

Сайт може бути з різними фішками, інтерфейсом, анімаціями. Можна розробити сайт з купою спецефектів у 3D та відео або простий лендинг з текстом і зображеннями на конструкторі. Рамок немає, та часто є обмежений бюджет чи терміни.

ОСНОВНА ПОМИЛКА ВЛАСНИКА БІЗНЕСУ, КОЛИ ПОТРІБНА РОЗРОБКА ВЕБ САЙТУ

Коли звертаєтеся для створення веб сайту одразу до розробників.

Розробка веб сайту не починається з коду. ІТ-вці, які вміють кодити, просто розроблюють сайт і все. Вони не ставлять купу запитань, що ви далі будете робити з сайтом, як працювати, які бізнесові потреби. Вони співпрацюють із SEO-спеціалістом і маркетологом. Якщо спеціалістів нема — з власником бізнесу. А якщо власник не розбирається, яким має бути сайт, то і ТЗ не зможе зробити.

Розробники беруть готові тексти, контент ➞ і з цього роблять сайт.

Схема, яку пропонуємо в Marketing Office:

Маркетолог робить підготовчу роботу. Досліджує, на якому етапі воронки буде сайт.

  • Маркетолог наймає SEO-спеціаліста, який збирає пошукові запити.
  • Далі робиться текст за вимогами бізнесу, продажів та Google.
  • Розробляється UX/UI. У сайту має бути структура, поля, форми.
  • Веб-дизайнер створює дизайн сайту у фірмовому стилі компанії.
  • Тоді вже розробник створює сайт.

Власники бізнесів часто платять 2-3 рази за розробку сайту. І це біль!

На початку не хочеться платити за підготовчу роботу. Але з часом, через 2, 3, 6 чи навіть 12 місяців сайт НЕ ПРАЦЮЄ. Заявок немає, ліди не приходять, клієнти не можуть заповнити форму, трафіку немає. Доводиться знову платити тисячі доларів, щоб оптимізувати сайт і запустити рекламу.

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ВІДКРИВАЄ РОЗРОБКА САЙТУ?

Хоч розробка веб сайту — непроста справа, яка потребує підготовки і знань, користь для бізнесу того варта! Виділяємо 4 основні можливості, які отримує компанія після створення сайту чи лендінгу.

  • Збільшення долі ринку

Компанія «світиться» в Google, й потенційні клієнти вибирають між вами й конкурентами.

  • Клієнти швидше приймають рішення про купівлю

Наприклад, дохід магазину одягу складається із продажів шуб, дублянок, курток. Маркетолог формує медіаплан по таргетованій рекламі й переглядає звіт за минулий місяць: круто продавалися шуби, посередньо дублянки, але впали у продажах куртки.

У нас є ціль і бажана кількість продажів курток, тому ставимо куртки в медіаплан, активніше показуємо в СММ, щоб досягти цілі. Завдяки категоріям доходу в P&L розуміємо, де просідають продажі. Без цього звіту — працюємо, як сліпі кошенята, із танцями з бубном і розкладами карт)

  • Сайт дає конверсії в заявку

Можна опрацьовувати залишені кошики та ефективно збільшувати продажі.

  • Сайт — дуже стабільний інструмент, обличчя бізнесу

Якщо в бізнесу нема сайту, коли на ринку всі змагаються в Google, то бізнес втрачає клієнтів. Для того маркетологи й аналізують конкурентів, щоб зрозуміти, треба сайт чи ні.

Інвестиції в сайт — те, що приносить результат не одразу. Як і створення власного будинку, яке триває не один день, чи інвестиції у нерухомість, які окупляться через роки. Та якщо підійти до створення веб сайту грамотно й провести підготовку, врахувати не лише картинку, а й SEO та вимоги Google, цей крок помножить ваші продажі й допоможе знайти клієнтів.

Категорії

Недавні статті