Хороший план розробки веб сайтів — то вже пів справи! З досвіду Marketing Office власникам бізнесу доводиться платити двічі й навіть тричі, якщо підготовчу роботу не зробити. Замість носити воду решетом, робіть та оптимізуйте сайт одразу якісно.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІДГОТОВЧА РОБОТА ДО РОЗРОБКИ ВЕБ САЙТІВ?
- Маркетингові дослідження.
- Бюджет, який ви можете виділити на розробку веб сайту.
- Які можливості дає сайт вашому бізнесу/особистому бренду.
SEO: ЧОМУ БЕЗ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НЕ ПОЧИНАЄМО РОБОТУ?
Збір SEO, простими словами «що гуглять люди про ваш бізнес» — обов’язковий етап підготовки до розробки веб сайту чи навіть лендингу. І ось як ця робота впливає на сайт:
Збираємо SEO ➞ визначаємо категорії сторінок для ВАШОГО сайту.
У процесі розробки структури сайту завжди залучений клієнт Marketing Office. Всі кроки узгоджуємо, аби не впустити необхідні для трафіку й продажів категорії, зробити сайт функціональним.
Без SEO, внутрішньої, технічної оптимізації сайт не буде розвиватися, просто стоятиме з нульовим результатом. Хіба що на нього запускати рекламу, але й для цього треба релевантна інформація.
На основі SEO робимо структуру сайту: 1, 2, 3 рівень.
Для кожної сторінки на сайті є зібрані ключові запити, якими копірайтер, контент-менеджер чи маркетолог буде наповнювати тексти.
Далі формуємо ТЗ (технічне завдання).
Враховуємо усі побажання клієнта. Наприклад, у фірмовому стилі враховуємо вимоги до кнопок, переходів, як клієнт буде іти по сайту, бажання клієнта + маркетингові фішки.
- Чітку структуру майбутнього сайту.
- Розуміння вимог і побажань клієнта.
- Розуміння, який конструктор або фреймворк підійде, щоб робити сайт, які технічні вимоги.
- Прорахунок бюджету, команди та часу на розробку.
Спочатку робимо підготовчу роботу, розуміємо складність сайту, а тоді формуємо бюджет. Не можна сказати, що просто сайт буде коштувати 20 000.
Ключ до розуміння потреб дає підготовча робота до розробки веб сайту. Ви маєте ТЗ, набір задач, а тоді можете обирати підрядників.
КОЛИ ВАРТО ІНВЕСТУВАТИ У РОЗРОБКУ ВЕБ САЙТУ?
- Коли є інвестиції та бізнес-цілі.
- Багато запитів у гуглі.
- Щоб створити конкуренцію в гуглі.
Спочатку треба інвестиції до того, як починає функціонувати, потім приносить трафік за рік, є результати, ліди.
Сайт — це довічна робота з моменту, як купуєте домен. Його постійно треба допрацьовувати. Так само і соцмережі: якщо не публікувати нічого в інстаграмі, то SMM не працює.
Розробка веб сайту — лише перша інвестиція
Треба готуватися не тільки до першої оплати, а до постійних вкладень у SEO просування й оновлення контенту. Інакше й перші платежі розробнику, дизайнеру, маркетологу зійдуть нанівець.
СКІЛЬКИ КОШТУЄ РОЗРОБКА ВЕБ САЙТУ?
План розробки сайту допоможе сформувати ваш бюджет, але можемо привести орієнтовні цифри з досвіду:
Лендинг ціна:
Розробка веб сайту:
Сайт може бути з різними фішками, інтерфейсом, анімаціями. Можна розробити сайт з купою спецефектів у 3D та відео або простий лендинг з текстом і зображеннями на конструкторі. Рамок немає, та часто є обмежений бюджет чи терміни.
ОСНОВНА ПОМИЛКА ВЛАСНИКА БІЗНЕСУ, КОЛИ ПОТРІБНА РОЗРОБКА ВЕБ САЙТУ
Коли звертаєтеся для створення веб сайту одразу до розробників.
Розробка веб сайту не починається з коду. ІТ-вці, які вміють кодити, просто розроблюють сайт і все. Вони не ставлять купу запитань, що ви далі будете робити з сайтом, як працювати, які бізнесові потреби. Вони співпрацюють із SEO-спеціалістом і маркетологом. Якщо спеціалістів нема — з власником бізнесу. А якщо власник не розбирається, яким має бути сайт, то і ТЗ не зможе зробити.
Розробники беруть готові тексти, контент ➞ і з цього роблять сайт.
Маркетолог робить підготовчу роботу. Досліджує, на якому етапі воронки буде сайт.
- Маркетолог наймає SEO-спеціаліста, який збирає пошукові запити.
- Далі робиться текст за вимогами бізнесу, продажів та Google.
- Розробляється UX/UI. У сайту має бути структура, поля, форми.
- Веб-дизайнер створює дизайн сайту у фірмовому стилі компанії.
- Тоді вже розробник створює сайт.
Власники бізнесів часто платять 2-3 рази за розробку сайту. І це біль!
На початку не хочеться платити за підготовчу роботу. Але з часом, через 2, 3, 6 чи навіть 12 місяців сайт НЕ ПРАЦЮЄ. Заявок немає, ліди не приходять, клієнти не можуть заповнити форму, трафіку немає. Доводиться знову платити тисячі доларів, щоб оптимізувати сайт і запустити рекламу.
ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ВІДКРИВАЄ РОЗРОБКА САЙТУ?
Хоч розробка веб сайту — непроста справа, яка потребує підготовки і знань, користь для бізнесу того варта! Виділяємо 4 основні можливості, які отримує компанія після створення сайту чи лендінгу.
- Збільшення долі ринку
Компанія «світиться» в Google, й потенційні клієнти вибирають між вами й конкурентами.
- Клієнти швидше приймають рішення про купівлю
Наприклад, дохід магазину одягу складається із продажів шуб, дублянок, курток. Маркетолог формує медіаплан по таргетованій рекламі й переглядає звіт за минулий місяць: круто продавалися шуби, посередньо дублянки, але впали у продажах куртки.
У нас є ціль і бажана кількість продажів курток, тому ставимо куртки в медіаплан, активніше показуємо в СММ, щоб досягти цілі. Завдяки категоріям доходу в P&L розуміємо, де просідають продажі. Без цього звіту — працюємо, як сліпі кошенята, із танцями з бубном і розкладами карт)
- Сайт дає конверсії в заявку
Можна опрацьовувати залишені кошики та ефективно збільшувати продажі.
- Сайт — дуже стабільний інструмент, обличчя бізнесу
Якщо в бізнесу нема сайту, коли на ринку всі змагаються в Google, то бізнес втрачає клієнтів. Для того маркетологи й аналізують конкурентів, щоб зрозуміти, треба сайт чи ні.
Інвестиції в сайт — те, що приносить результат не одразу. Як і створення власного будинку, яке триває не один день, чи інвестиції у нерухомість, які окупляться через роки. Та якщо підійти до створення веб сайту грамотно й провести підготовку, врахувати не лише картинку, а й SEO та вимоги Google, цей крок помножить ваші продажі й допоможе знайти клієнтів.