IP-телефонія та кол-трекінг для кращих результатів у маркетингу: кейси співпраці зі StreamTelecom

Зміст

Marketing Office уже кілька років співпрацює зі StreamTelecom для підключення IP-телефонії та call tracking для бізнесу. Кожен кейс успішний та приносить бізнесу результати, тож збережіть статтю та звертайтеся, коли вирішите впровадити телефонію в маркетингу ефективно!

ЩО ТАКЕ ТЕЛЕФОНІЯ?

IP-телефонія технологія, яка дозволяє використовувати IP-мережу для ведення телефонних розмов. Простими словами: фіксувати дзвінки через інтернет.

Call tracking — це аналітика дзвінків, яка допомагає аналізувати, відстежувати ефективність різних каналів під час запуску реклами.

Є стереотип, що телефонія — інструмент для кол-центрів, чогось великого. Насправді треба просто підібрати тарифний план, а користь від телефонії для бізнесу дуже недооцінена (іноді ця функція кров з носа необхідна). А чим далі росте бізнес, тим складніше впровадити пропущену ланку.

Телефонія потрібна вже від початку роботи бізнесу. Якщо у вас є номер, є кнопка «подзвонити бізнесу» бодай в інстаграмі, налаштовуйте телефонію та кол-трекінг. Усі додаткові функції, кількість номерів, каналів, співробітників ростиме разом із вашою компанією та потребами.

ЧОМУ ДОВІРЯЄМО STREAM TELECOM

Зараз підключити телефонію, наприклад, зі StreamTelecom, можна швидко й дешево. Не треба тягти кабелі чи купувати додаткові SIM-карти, як в старовину)

Історія співпраці Marketing Office та StreamTelecom почалася ще в 2022 році. Одним з важливих рішень на початку роботи компанії Marketing Office було підключення телефонії та автоматизації цього процесу.

Stream Telecom – лідер на ринку телефонізації бізнесу і обліку клієнтів. Вони зроблять ваші комунікації в бізнесі простіше, зручніше і дешевше. Підключаємо клієнтам, які хочуть автоматизувати більшу частину ручної роботи і позбутися операційного хаосу.

Ви можете обрати й інші компанії для підключення телефонії, радимо проаналізувати усі функції, тарифи та що саме вам потрібно.

ЩО ДАЄ IP-ТЕЛЕФОНІЯ БІЗНЕСУ:

  • Інтеграції з майже всіма CRM, аби фіксувати заявки.
  • Багатоканальність.
  • Запис розмов.
  • Відстеження дзвінків. можна налаштувати ланцюжки.
  • Відстеження дзвінків.
  • Можливість запису розмов.
  • Ефективна наскрізна аналітика.
  • Маршрутизація дзвінків.
  • Немає прив’язки до одного місця. Працівники можуть працювати хоч і з дому: ви будете контролювати результат та ефективність.
  • Доступний збір даних, щоб якісно формувати плани.
Кейси Marketing Office, коли IP-телефонія врятувала ситуацію
1 кейс: call tracking як інструмент маркетингу.

В одного клієнта Marketing Office інші спеціалісти запускали Google рекламу пів року, але він звернувся до Marketing Office із запитом: «Реклама працює, але немає приросту лідів». Почали робити аудит і зрозуміли, що PPC-спеціаліст навіть не під’єднав аналітику від Google.

Ми налаштували аналітику, CRM, телефонію, бо з реклами цієї клініки клієнти дзвонять. При цьому клієнти часто кажуть, що це за рекомендацією, а дзвінки були з Google)

Зараз 50% успіху кампанії в тому, що налаштована аналітика. Ми розуміємо, чому і як люди дзвонять. Маємо повний запис наперед, бо якісно управляємо кампаніями в кабінеті, маємо зворотні дані й відстежуємо результат завдяки телефонії та call trecking.

2 кейс: продажі по телефону.

Клієнт скаржився, що немає продажів. Хотів залучити Marketing Office як маркетинг-команду. У нього працював один адміністратор, який був СММ-ником, таргетологом і кол-центром водночас. Адмін не формував ніякі звіти. Лише говорив, що приймає багато дзвінків і нічого не встигає.

Через відсутність телефонії ми не могли проаналізувати, як працює адміністратор і виявити, чи є проблеми в продажах телефоном. І так само не могли краще зрозуміти аудиторію: що вони питають, які в них заперечення, щоб далі використовувати це в SMM та інших інструментах.

Команда Marketing Office запропонувала налаштувати телефонію і кол-трекінг. Виявилося, що дзвінків було небагато і що їх можна оброблювати якісно. Але комунікація адміна з клієнтом не була націлена на продажі.

Маркетинг-команді довелося впливати на роботу адміна, формувати правила комунікації, скрипти продажів. Покращення ввели завдяки тому, що могли відстежити тривалість дзвінків та їх джерела, послухати розмови, відстежити конверсію з дзвінків та порівняти з лідами в діректі соцмереж.

Обидва кейси вплинули на нашу роботу. У першому варіанті застосували кол-трекінг як інструмент маркетингу. В другому кейсі довели: якщо дзвінки опрацьовують неякісно, то як би не працював маркетинг, результату не буде.

3 кейс: відстеження результатів кожного інструмента маркетингу.

Вважаємо, що call tracking потрібний, коли є в принципі функція «подзвонити бізнесу». Інакше важко в цілому по маркетингу приймати рішення.

Наприклад, один клієнт на першій зустрічі згадав, що робили борди для клініки, але це нічого не дало. На питання «як відстежували результативність?» виявилося, що ніяк. Просто зробили дизайн і вважали, що гостей не було.

Для відстеження результату на борд можна поставити QR-код чи використати статичний call tracking: виділити окремий номер телефону на кожен борд і так порахувати кількість дзвінків. Якщо за одним номером дзвонять і з бордів, і з таргету, і з Google-реклами, то не можна відслідкувати кількість заявок.

Можна говорити, що зовнішня реклама не спрацювала тоді, коли поставили унікальний номер і за цим номером було нуль дзвінків. Якщо не поставили call tracking і вирішуємо, що зовнішня реклама не працює, можна спробувати ще раз із call tracking.

ЧИ СКЛАДНО ВПРОВАДИТИ ТЕЛЕФОНІЮ В БІЗНЕСІ?

Технічно це зробити нескладно, бо CRM та сайти, телефонії часто партнеряться між собою. Впровадити StreamTelecom чи інші сервіси можна за одну зустріч. Проблема є в команді: бо для них впровадити CRM з кол-трекінгом видається нереальним.

Для самого власника бізнесу складно зрозуміти механіку, як це працює, це вихід із зони комфорту. Крім відчуття дискомфорту, деякого нерозуміння, впливає команда. А команді не подобається телефонія, бо їх будуть слухати й доведеться оброблювати якісно кожного клієнта, бути в ресурсі. Також оброблювати дзвінки можна лише в гарнітурі. Через це процес впровадження може займати до пів року.

Труднощі впровадження телефонії й кол-текінгу є лише в працівників

Наскрізна аналітика по джерелах стає прозорою:

Скільки дзвінків пропустили

Як продзвонюють пропущені

Чи доводять клієнта до наступного етапу воронки

Треба бути максимально ефективними, видно показники кожного працівника. Тож для якісної робити навіть одного менеджера має бути підключена телефонія.

Але переваги кол-трекінгу варті тимчасових складнощів!

Лише завдяки кол-трекінгу ми бачимо:

Як менеджер веде клієнта

Який запит клієнта конкретно

Як він формулює свої бажання

Які заперечення має.

Після дзвінка по воронці може бути ще три дзвінки, розробка стратегії або замовлення.

Ми можемо відстежити і клієнта, і як працює менеджер.

КОЛ-ТРЕКІНГ ДОПОМАГАЄ МАРКЕТОЛОГУ БАЧИТИ ПОВНИЙ ШЛЯХ КЛІЄНТА ДО КУПІВЛІ

В Google-аналітиці після заповнення форми можемо побачити шлях до конверсії, до цієї форми, як користувач себе веде на сайті, скільки часу провів на сайті до заповнення форми. А що було далі, Google аналітика не каже. Далі менеджер бере телефон і дзвонить.

Телефонія та call trecking — необхідний крок для бізнесу, бо саме ці інструменти поєднують відділ маркетингу та продажів. Це більше інструмент продажів, але маркетологи використовують дані для прийняття рішень.

ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ ДАНІ CALL TRACKING ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ЦІЛЬОВОГО МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ПРОПОЗИЦІЙ?

  • Маркетолог дивиться звіт і формує всі плани не на основі трендів, а на основі продажів та ефективності.
  • Можемо формувати програму лояльності та реферальну програму на основі цих даних.
  • Якщо запити в розмові телефоном повторюються, в якомусь інструменті можемо задовольняти ці запити.
  • Можна формувати на основі даних нові продукти чи розширювати асортимент товарів.
  • Змінювати комунікаційну стратегію в блозі, на сайті, в SMM.

Маркетинг, продажі, телефонія — усе є частинами механізму системного бізнесу. Якщо ви бажаєте впровадити телефонію в бізнесі, під’єднати CRM та запустити якісно роботу маркетингових інструментів, у цьому допоможе Marketing Office у співпраці з нашими партнерами.

Завжди пропонуємо бізнесу альтернативи та шукаємо кращі рішення для росту прибутку. Аналізуйте кейси зі статті, роботу відділів у бізнесі та не соромтеся делегувати!

Категорії

Недавні статті