Комерційна пропозиція: що врахувати у розробці на прикладі нашого клієнта

розвиток маркетингу в Україні

Зміст

Комерційна пропозиція може стати документом, який поєднає вас із потенційними клієнтами. Тож потурбуйтеся про якісний текст, невеликий об’єм для швидкого читання і приємний для ока дизайн. Розповідаємо на прикладі Aquavita усі підводні камені розробки комерційної пропозиції та чому зробити її за день круто не вийде.

Що таке комерційна пропозиція?

Комерційна пропозиція (КП) — це документ з чітким і коротким описом умов співпраці з компанією, чому варто це робити і який результат отримає потенційний клієнт.

Саме цей короткий файл часто стає вирішальним під час прийняття рішень. Тож попрацювати над ним варто якісно.

Врахуйте при розробці комерційної пропозиції:

Ціль комерційної пропозиції: купити окрему послугу, звернутися для консультації, найняти працівників. Офер має бути чітким, бажано сформувати одним реченням.

Хто має читати комерційну пропозицію та в якому стані. На холодну чи гарячу аудиторію розрахована КП.

Що хочемо подати в першу чергу. Переваги для B2B відрізнятимуться від переваг для B2C.

Інформація має бути про клієнта: не «які ми класні», а «що ми дамо вашому бізнесу».

Слід одразу продумати чітку структуру, комерційна пропозиція не має бути великою.

Заголовки, основні заклики до дій формуйте однією фразою. Не засмічуйте слайди КП купою деталей, виокремлюйте основне і покажіть це в дизайні.

Заплануйте, як ви будете поширювати комерційну пропозицію. Від цього залежить дизайн. Що вам підійде? PowerPoint, Word, Canva, Pdf? Горизонтальний, вертикальний формат чи обидва?

Етапи розробки комерційної пропозиції для компанії Aquavita

Для розробки комерційної пропозиції до Маркетинг Офіс звернулася Aquavita — компанія, яка організовує ділові подорожі для сфери B2B. Презентувати послуги для них важливо якісно у кожній дрібниці, як і в організації мандрів.

Як ми створювали комерційну пропозицію:
  1. Узгодили план роботи, отримали брендбук з описом фірмового стилю компанії.
  2. Зібрали інформацію про компанію, цільову аудиторію, переваги й важливі деталі.
  3. Затвердженням цілі, оферу та закликів до дії у презентації.
  4. Формуванням і затвердженням структури комерційної пропозиції.
  5. Збір, систематизація інформації та візуальних матеріалів (кейси, лого, цифри).
  6. Написання тексту слайдів (англійською та українською мовами), виходячи з болей цільової аудиторії, переваг та УТП компанії.
  7. Структурували текст у дизайні.
  8. Додали потрібні візуальні елементи.
  9. Зробили переклад англійською мовою.
  10. Затвердили дві версії комерційної пропозиції.

Щоб створити 18 довершених слайдів із правильною унікальною торговою пропозицією, дизайном, різними версіями три спеціалісти Marketing Office витратити 59 годин роботи.

Ефективне ТЗ дизайнеру для розробки комерційної пропозиції

У цьому проекті більше часу на збір і систематизацію інформації, розробку тексту й затвердження витратив маркетолог. Але важливо щей правильно поставити ТЗ графічному дизайнеру.

Що входило до технічного завдання:

Шрифти. Мають бути схожими на шрифт логотипа.

Кольори. Теплі, як білий, бежевий, сірий, коричневий, оранжевий та їх відтінки.

Зображення. У темі бізнесу та подорожей. Наприклад, тека і папери, ноутбук, ручки, мерч, візитка, стискання рук, телефон, конференц-зала, авто, потяг, літак, інші транспортні засоби, валіза, паспорти.

Додаткові елементи. Підбирати відповідно до тематики і стилю презентації.

Комерційна пропозиція: приклад туроператора

дизайн комерційної пропозиції
комерційна пропозиція

Ще одним зразком комерційної пропозиції для вас може стати наш опис послуг і переваг роботи з компанією Marketing Office.

Для цього вкажіть свою електронну пошту й отримаєте КП.

відділ маркетингу
маркетингові інструменти

Комерційна пропозиція — ефективний інструмент для продажів, якщо оформити її правильно. Використовуйте лайфхаки з нашої статті або звертайтеся! Наші маркетологи допоможуть створити КП, яка досягає цілей бізнесу.

Категорії

Недавні статті