Етапи створення особистого бренду на прикладі експерта Тетяни Коваль

Зміст

Етапи створення особистого бренду на прикладі експерта Тетяни Коваль

Marketing Office — онлайн відділ маркетингу не тільки для бізнесів, щотижня працюємо з експертами та знаємо всі етапи створення особистого бренду на зубок. Від теорії ви, скоріше за все, давно втомилися. Тож відкриваємо таємниці розвитку особистих брендів на прикладі нашої клієнтки Тетяни.

Стратегія розвитку особистого бренду (ОБ) для коуча Тетяни Коваль

Стратегія розвитку особистого бренду — головний етап створення ОБ. Щоб кудись прийти, треба дослідити клієнтів, ринок, упакувати всі документи та довгострокові плани.

У стратегії розвитку особистого бренду для Тетяни додали воркшопи та деталізовану СММ стратегію, бо для неї інстаграм просування стало основним інструментом побудови особистого бренду з нуля.

етапи побудови особистого бренду

Що входило до нашого довгострокового плану розвитку особистого бренду

SWOT-аналіз акаунту

Реєстрація акаунту Google Мій Бізнес

Просування в Instagram та Facebook

Розробка сайту експерта

TikTok

YouTube

Таргетована реклама

Розробка нових продуктів

Воркшопи для навчання експерта

Організація зйомок контенту

Наставництво в СММ

СММ стратегія

План у нас завжди гнучкий, його можна змінювати щомісяця або повернутися до реалізації після перерви. Далі пройдемо всі етапи створення особистого бренду по черзі.

Маркетингові дослідження і бренд-платформа

Маркетингові дослідження почали з опису цільової аудиторії. Дослідили болі, страхи, фактори прийняття рішень, цілі майбутніх клієнтів для коуча Тетяни. Загалом проаналізували кожен портрет за 18 критеріями.

Виокремили 4 сегменти, на які ми націлені:
Чоловіки, власники бізнесу, ТОП-менеджери
Дорослі жінки
Молоді чоловіки-кар'єристи
Молоді жінки-кар'єристки

Кожен пункт опису цільової аудиторії перетворили на теми для контенту. Приклади описів та досліджень ЦА:

Аналіз конкурентів

Ще одне маркетингове дослідження must have — це аналіз конкурентів. Повертаємося до цього файлу на усіх наступних етапах створення особистого бренду. Орієнтувалися на ціни конкурентів, їх розробку продуктової лінійки. Перевіряли, чи дають щось, крім сесій і контрактів, як продають, яка у них подача. Усе, щоб зрозуміти, як відрізнятися й виділятися на ринку.

Що входить в аналіз конкурентів:

Сильні сторони

Слабкі сторони

Загальні враження та опис

У яких інструментах ми поступаємось конкуренту?

Що треба додати у свій план на основі аналізу цього конкурента?

Бренд платформа й атрибути особистого бренду

Місія, позиціонування, УТП та Tone of Voice, шлях клієнта, скрипти спілкування в діректі, опис усіх послуг, види супроводів та продуктів — усі ці пункти десь мають бути прописані чорним по білому. У Маркетинг Офіс фундаментальним документом є бренд платформа (про її особливості читайте у короткій статті).

Приклади важливих пунктів бренд-платформи для Тетяни Коваль:

Для бренд-платформи особистого бренду Тетяни описали голос бренду та усі доступні послуги, консультації, інфопродукти. Нашим завданням було щей допомогти коучу розробити продуктову лінійку, скрипти продажів, усе це додали до бренд платформи.

SMM стратегія для особистого бренду в інстаграмі

Після розробки бренд-платформи перейшли до SMM стратегії. Основним напрямком обрали розвиток особистого бренду в інстаграмі. На початку побудови ОБ з нуля треба вибрати хоча б одну головну соцмережу, і з часом додавати інші інструменти.

Перші кроки в СММ стратегії:

Створили матрицю контенту: 8 рубрики, 140 тем, формати для постів, сторіс і рілз

Сформували брендбук для соцмереж (стрічка, сторіс, кольори, шрифти)

Написали контент-план на місяць та план активностей

Взяли на себе організацію ефірів, співпраці з іншими блогерами, лекції, зйомки.

Запланували й провели зйомки контенту: прописали ТЗ для фото та відео, змонтували 60 відео.

Наступна сходинка — SWOT-аудит акаунта та упаковка особистого бренду в інстаграмі

Візуал, шрифти — це, звісно, добре. Але мало для продажів і побудови сильного особистого бренду експерта. Окрім маркетингових досліджень, додатково провели SWOT-аудит акаунта клієнтки та розробили на його базі план оптимізації.

Маркетолог Marketing Office розробив план оптимізації профілю та упаковки особистого бренду в інстаграмі:

1. Змінили шапку профілю.
2. Оновили вибрані розповіді (хайлайтс)
3. Провели упаковку акаунту по основним пунктам
4. Розробили новий візуал у єдиному стилі. Визначили кольори для дописів, сторіс, Reels

Зміни візуалу:

До

Після

Наступний етап створення особистого бренду: воркшопи для експерта (теорія+практика)

Навчання й підтримка — теж важливий етап створення особистого бренду. Для кожного клієнта маркетинг-директор проводить воркшопи і завантажує відео з поясненнями. Наставник контролює, щоб на цьому етапі створення особистого бренду клієнт одразу впроваджував зміни й пробував інструменти на практиці.

Які навчання провели для побудови особистого бренду:

Основи Instagram (алгоритми заповнення, візуал, актуальні історії)

Контент (пости, сторіз, Reels)

Сторітелінг (основи, типографіка, сенси і формати)

Фішки оформлення сторіс

Сторітелінг (сценарії, драматургія, інструменти залучення)

Туторіал по відео, рілз

Кейси та результати: правила, шаблони, дірект-маркетинг, інструменти залучення, статистика

Просування і реклама

Додаток до розвитку особистого бренду в інстаграм — рекламний кабінет Facebook

Щоб запускати таргетовану рекламу, просувати дописи, потрібно налаштувати рекламний кабінет. Для Тетяни дописи у просування запускали із квітня впродовж кількох місяців. Запустили 30 дописів у рекламу та отримали 395 кліків, охоплення 20 631 з середньою ціною за результат 10 грн.

Що слід робити для запуску реклами:

Перевірили якість акаунту фейсбук, зареєстрували рекламний кабінет.

Оптимізували сторінку на фейсбуці для реклами.

Синхронізували рекламний кабінет із соцмережами, виконали всі налаштування / розблокування.

Запустили перші корисні пости на просування.

Для чого виконувати усі етапи створення особистого бренду?

Клієнтка Маркетинг Офіс Тетяна з нуля пішла в нову професію. На старті побудови особистого бренду важливо налаштувати маркетингові інструменти, навчатися, виходити на стабільний контент і просування.

У випадку коуча результати прийшли не одразу, але через три місяці зусиль вона отримала нові контракти, проявилася в інстаграмі, почала викладати у школі коучингу. Акаунт в інстаграмі показує її рівень експертності, професійності завдяки оформленню та влучному контенту.

Радіємо відгуку клієнтки!

Співпрацюю з ними 5 місяць і задоволена просто всім, що вони роблять. Починаючи від системної подачі планів, звітів, до сервісу та результату від їх роботи. Можу сказати напевно, ніколи до цього не зустрічала такої системної і крутої роботи!

Якщо ви поки не готові наймати цілу маркетинг-команду, щоб створити особистий бренд під ключ, почніть діяти вже зараз самостійно. Для легкого старту спеціалісти Marketing Office відкрили магазин із корисними шаблонами для експертів з детальними інструкціями використання:

Категорії

Недавні статті