Консультація маркетолога, SMM-спеціаліста, бізнес-консалтинг з Marketing Office — коли за півтори години можна перевернути мислення дороги дриґом та знайти шлях до розвитку компанії, особистого бренду чи окремого проекту.
Цей інструмент часто недооцінений, тож гайда зазирнемо, як проходять консультації digital-спеціалістів Marketing Office. На менше не погоджуйтеся!
ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ МАРКЕТОЛОГА ВАРТО У РІЗНИХ СИТУАЦІЯХ:
- Коли немає клієнтів. Наприклад, ви запустили новий проект або хочете збільшити кількість клієнтів компанії, яка існує певний час.
- Помічаєте розвиток конкурентів, і не знаєте, що робити, аби їх «наздогнати».
- Коли не знаєте, як розвивати компанію і що додати в маркетинговий план.
- Якщо ви працювали самостійно, масштабувалися, найняли команду, і впала кількість клієнтів. На консультації з маркетингу можна розібратися, запускати рекламу чи використовувати інші інструменти.
- Треба створити маркетингову стратегію. Коли чули про це, але не розумієте, хто і коли має розробити.
- Є питання по роботі конкретних маркетингових інструментів: консультація з SMM (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube), консультація таргетолога, PPC-спеціаліста, графічного дизайнера.

- Консультація маркетолога — це перехід від «я не знаю, що робити з бізнесом» до полегшення й чіткого плану дій з підтримкою спеціаліста.
До Marketing Office часто звертаються власники бізнесів, аби розібрати свої питання.
НЕвигадані запити на консультацію маркетолога, які перетворилися на рішення під час консультації маркетолога:
Консультацію в Marketing Office проводить CEO з досвідом управлінця Аліна Кашапова, CMO-lead Альона Караульна та найкращі спеціалісти вузького профіля. Отримуємо такі відгуки після, тож знаємо, про що говоримо:
КОЛИ ПОТРІБНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ З МАРКЕТИНГУ?




У Marketing Office є кейси, коли однієї консультації на 1,5 години вистачає для натхнення впроваджувати зміни аж пів року! Зміни починаються з малих кроків до мети.
Розберемо, коли і які консультації з маркетингу замовляти.
КОЛИ ДОПОМОЖЕ КОНСУЛЬТАЦІЯ SMM: ВІД СПЕЦІАЛІСТА ЧИ МАРКЕТОЛОГА
- Як взагалі організувати роботу, що робити для продажів послуг чи товарів через соцмережі.
- Є СММ-ник, але не влаштовують результати, як побудована робота, хочете дізнатися, як це має працювати.
- Є СММ і все влаштовує, але немає росту акаунту. Хочеться отримати нові ідеї та залучити широку аудиторію.
- Усе було окей, поки інста не оновилася. Розробимо ідеї, коли впали охоплення, взаємодії.
- Треба створити маркетингову стратегію. Коли чули про це, але не розумієте, хто і коли має розробити.
- Є питання по роботі конкретних маркетингових інструментів: консультація з SMM (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube), консультація таргетолога, PPC-спеціаліста, графічного дизайнера.
Для проведення якісної СММ-консультації можна звертатися до СММ-спеціаліста чи маркетолога. Із загальномаркетинговими задачами, як стратегія розвитку, пошук клієнтів краще звернутися до маркетолога. Досвідчений СММ-спеціаліст допоможе з оформленням стрічки, ідеями, сценаріями, трендами.
У Marketing Office проводили й SMM-наставництво щотижня: обирайте для стабільного розвитку та підтримки, аналізу результатів.
КОНСУЛЬТАЦІЯ ТАРГЕТОЛОГА, PPC-СПЕЦІАЛІСТА ТА ІНШИХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ
Консультація таргетолога чи спеціалістів інших конкретних маркетингових напрямів (Google-реклама, SEO, графічний дизайн) знадобиться, щоб на 100% зануритися в тему.
Таргетолог-практик від Marketing Office допоможе налаштувати рекламні кампанії, піксель, розподілити оголошення по групах, розблокувати рекламний кабінет. Загалом — розв’яже з вами усі технічні питання для комфортного запуску таргету.
У яких випадках слід бути обачними на консультації з таргету?
Якщо ваші запитання стосуються розвитку бізнесу, порівняння різних маркетингових інструментів, краще звернутися до маркетолога. Таргетолог, PPC-спеціаліст, SMM-ник, копірайтер закохані у свій інструмент, а маркетолог допомагає вибрати найкращу стратегію для бізнесу поміж десятків доріг, може оцінити маркетинг зі сторони та направити у менеджменті команди.
АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ МАРКЕТОЛОГА З MARKETING OFFICE
Саме так ви можете звернутися до Marketing Office або інших спеціалістів, щоб отримати якісну консультацію маркетолога.
- Опишіть свій запит у голосовому повідомленні, текстом чи на короткій зустрічі
- Тоді наша команда визначає, який спеціаліст дасть вам найкращий результат, хто має більше досвіду в ніші
- Фахівець з маркетингу, SMM, таргету чи інших сфер готується і дає вам підготовлену консультацію з ідеями та відповідями
- Додатково передаємо шаблони документів, які підходять під запит (якщо такі є)
- Консультації з маркетингу проходять онлайн у зручний час: уточнюємо запит і обговорюємо. У фокусі — підприємець і його потреби
- Якщо залишається час, спеціаліст відповідає на додаткові запитання
- Після консультації маркетолога та інших digital-спеціалістів надсилаємо запис, додаткові матеріали, корисні посилання на статті на відео
- Упродовж тижня ви можете ставити запитання на тему консультації
МАРКЕТИНГОВИЙ КОНСАЛТИНГ — МАКСИМУМ ПІДТРИМКИ ЩОТИЖНЯ
У цілому індивідуальний консалтинг ефективніше, коли у вас є команда, але хочеться визначити й посилити зони росту. Наприклад, коли є СММ і контент-менеджер, ми зробимо аудит, дамо ідеї для блогу на сайті та по кожному інструменту маркетингу. Це може робити маркетолог, CMO або CEO Marketing Office.
- Є SMM-спеціаліст/таргетолог/контент-менеджер, але треба підтягнути
- Хочеться посилити зони росту компанії
- Є команда, але ТОП менеджер потребує допомоги в організації маркетинг-відділу
- Потрібно розібрати плани, бюджети, результати
- Також консультуємо і ведемо консалтинг для маркетологів, коли є зони росту
БІЗНЕС-КОНСАЛТИНГ
Marketing Office — нетипова маркетингова агенція, бо СЕО Аліна Кашапова розвивається в менеджменті, має диплом бізнес-стратега, проводить навчання для підприємців у Дія.Бізнес, тому ви можете отримати навчання у форматі бізнес-консалтингу. Виходимо далі за СММ і таргет, будуємо відділ маркетингу, тому й охоплюємо більше зв’язків.
Що може включати бізнес-консалтинг:
◉ Бізнес-стратегія
◉ Етапи розвитку компанії, план масштабування
◉ Організаційна структура
◉ Розподіл зон відповідальності, обов’язків
◉ Плани розвитку для членів команди, власника, топ менеджменту
◉ Синхронізація роботи між відділами: фінансовим, HR, продажів, маркетингу
◉ Налагодження продажів
◉ Лідерство
◉ Менеджмент
◉ Робота з командою
◉ Мотивація, корпоративна культура
На бізнес-консалтингу поєднуємо загальний досвід, кейси клієнтів та успішних стратегій, випробуваних на командах Marketing Office. Маємо досвід у менеджменті та прагнемо ним ділитися, бо загальний успіх компанії залежить не тільки від маркетингу.
Консультація маркетолога — не просто розмова чи імпровізація на 1,5 години. У Marketing Office спеціаліст повністю занурюється в бізнес-процеси та допомагає знайти вам розв’язання проблем і нове натхнення.
На консультації ми не «впарюємо» свої ж маркетингові послуги, а допомагаємо отримати інший погляд професіонала.