Як продавати в інтернеті? 6 способів збільшити виторг інтернет-магазину

Зміст

Як продавати в інтернеті та збільшувати прибуток? Що робити, аби не допустити спаду продажів і того моменту, коли товар лежить на полицях місяцями?

Marketing Office разом із колегами з сервісу Shop-Express зібрали найбільш популярні способи, як збільшити продажі в інтернет-магазині, підвищити середній чек покупки отримати більше покупців узагалі.

Як продавати в інтернеті ефективно?

Щоб продажі збільшувалися стабільно, треба мати 2 складові:

Системна робота відділу маркетингу
Системна робота відділу продажів
До цих відділів входить:
  • Команда: люди, які щоденно покращують свій напрям і будуть зацікавлені у виконанні плану продажів.
  • Платформи. Для інтернет-магазину важливо мати сайт, аби за декілька кліків можна було зробити покупку. Наприклад, на конструкторі Shop-Express. Також у бізнесу має бути основна соціальна мережа та різні маркетингові інструменти, направлені на збільшення впізнаваності, performance (отримання лідів), утримання покупців та їх облік.

Без системної роботи обох відділів, коли усе налагоджено, працює за чітким алгоритмом, результату не буде. А вже на цей фундамент можна накладати різні способи, як збільшити продажі в інтернеті.

Якщо не ведемо базу клієнтів, не маємо CRM, реалізувати на 100% повторні продажі, ремаркетинг буде технічно неможливо. Тож зберігайте можливості, але й про підготовку не забудьте!

1. ДОПРОДАЖІ, ПЕРЕХРЕСНІ ПРОДАЖІ ТА ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ

Інструменти up-sell та cross-sell стимулюють купувати більше. Особливо ефективно вони діють, якщо відвідувач відкриває картку товару, який не повністю відповідає потребам. Найкращий варіант користувач може знайти в рекомендаціях з супутніми товарами або більш функціональний та якісний варіант товару.

Допродажі (up-sell) — це рекомендація дорожчих товарів у картці товару, який переглядає користувач. Це може бути продукція вищого класу (наприклад, міддл-маркет замість мас-маркету) або товар з розширеним функціоналом.

Наприклад, у картці з косметичним засобом класу мас-маркет може бути запропонований аналогічний засіб з лінійки брендової або професійної косметики.

Інший приклад — запропонувати користувачу, який переглядає картку з мискою для тварин, автоматичні годівнички та поїлки для котів і собак, які можуть забезпечити тваринам свіжу воду та корм на певний час відсутності господарів. Це — товар з розширеним функціоналом, який може задовольнити додаткові потреби покупця.

Перехресні продажі (cross-sell) — це рекомендація супутніх товарів. До парфумів можуть бути рекомендовані спрей для тіла або гель для душу тієї ж лінійки, до ноутбука — спеціальна сумка чи рюкзак, до музичного інструменту — чохол, струни.

Повторні продажі — це робота з програмою лояльності, сервісом, спеціальні пропозиції та розсилки. Через ненав’язливі періодичні повідомлення користувач запам’ятовує бренд. Імовірніше, що саме його він згадає, коли прийме рішення зробити покупку.

2. ЯК ПІДНЯТИ ПРОДАЖІ В МАГАЗИНІ ЧЕРЕЗ БЛОГ НА САЙТІ

Збільшити продажі можливо і за допомогою блогу на сайті. Для цього треба постійно створювати інформативні та привабливо оформлені статті. Весь медіаконтент, яким наповнюється стаття — текст, фото, відео — має дати користь клієнту, що збільшить його рівень довіри. Це приведе до швидшої купівлі.

Є поняття банерної сліпоти, коли ринок перенаситився рекламою, люди перестали реагувати на неї. Стало недостатньо напряму говорити «купіть», і з’явився контент-маркетинг. Власне, і ця корисна стаття є контент-маркетингом.

ЯК СТВОРЮВАТИ БЛОГ НА САЙТІ?

Функціонал SaaS-платформи Shop-Express дає широкі можливості для створення конверсійних статей у блозі. Фото можна об’єднати в слайд-шоу, а відео розміщувати на сторінці у будь-якій послідовності без програмування. Ви можете обирати різні шрифти, кольори для дизайну сторінки.

Також платформа має важливу для росту конверсії функцію розміщення карток товару прямо на сторінці статті. Клієнт прочитає текст, буде лояльним і може зробити покупку одразу. Як це реалізувати? Дивіться відео-інструкцію.

3. РЕМАРКЕТИНГ

Ремаркетинг цінний, бо допомагає сформувати коло постійних лояльних клієнтів та стабільний ріст прибутку.

Основні причини використовувати ремаркетинг:

 Підвищення конверсії. Для цього проводиться робота з користувачами, які покинули сайт. Вони отримують нагадування через деякий час. Це може бути акційна пропозиція, новина про оновлення асортименту.

 Персоналізація пропозиції для різних сегментів клієнтської аудиторії. Ділити цільову аудиторію на сегменти можете, наприклад, за поведінкою: відправляти одні меседжі тим, хто подивився і покинув сайт, інші — тим, хто сформував кошик, але не оформив замовлення («загублений кошик»), надсилати пропозиції повторної покупки вже дійсним покупцям.

На повторний показ реклами потенційні покупці відгукуються швидше, ніж на традиційну пошукову рекламу. Саме тому ремаркетинг — один з найважливіших інструментів для збільшення продажів інтернет-магазину.

4. МАРКЕТПЛЕЙСИ

Синхронізація з маркетплейсами та соцмережами автоматично розширює клієнтську базу і приваблює більше покупців. Для цього навіть не потрібно самостійно формувати товарний файл і вивантажувати його на Rozetka, Prom та інші торговельні майданчики.

На платформі Shop-Express цей процес автоматизований — достатньо «увімкнути» цю функцію в адмінпанелі інтернет-магазину. Після цього весь асортимент буде автоматично оновлюватись на всіх маркетплейсах, які будуть до нього підключені.

5. СОЦМЕРЕЖІ ВАЖЛИВА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ПРОДАЖУ

У багатьох брендів соцмережі існують як окрема платформа для продажу. Але, коли є інтеграція сайту інтернет-магазину та соцмереж, купувати зручніше. Якщо продаєте тільки через дірект у соцмережах, то можете цю статтю сприймати як знак створити інтернет-магазин на платформі Shop-Express. Це спрацює на підвищення продажів.

У соціальних мережах можна не тільки продавати, а й взаємодіяти з клієнтами, консультувати їх, повідомляти про нові акції та оновлення асортименту.

6. ІНФЛЮЕНС МАРКЕТИНГ

Інфлюенс маркетинг — це згадки вашого бренду і продукції в контенті популярних серед вашої цільової аудиторії блогерів.

Якщо у вас є сайт інтернет-магазину, класно давати посилання з UTM-мітками і таким чином відстежувати конверсію конкретного блогера. Інакше ви не будете знати, чи ефективна реклама та скільки переходів і продажів отримали.

Нативна реклама у блогерів + сайт — робоча комбінація, що відрізняється легкістю та ненав’язливістю, тому користувачі сприймають її краще за інші види реклами. Це пояснюється ще й авторитетністю: якщо улюблений блогер порекомендував цей товар, його точно варто спробувати.

! Усі вище перераховані способи допоможуть зрозуміти, як збільшити продажі в інтернет-магазині, але не побудувати відділ продажів з нуля.
ДО ЗАПУСКУ ДОДАТКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ:
  • Визначте перелік маркетингових інструментів, які будуть генерувати продажі.
  • Виведіть їх на системну роботу.
  • Масштабуйте результат шляхом збільшення бюджету на маркетинг або впроваджуйте нові інструменти, які посилять те, що є.

Тільки комплексний підхід до збільшення продажів в інтернет-магазині буде результативним.

Усі 6 способів як збільшити продажі в інтернеті допоможуть вам не тільки привабити нових покупців, а й збільшити впізнаваність бренду, повернути клієнтів за наступною покупкою, підвищити середній чек та сформувати коло постійних, лояльних покупців.

А Shop-Express та Marketing Office готові вам допомогти у створенні інтернет-магазину та його просуванні.

Категорії

Недавні статті