Скрипти продажів для інстаграму: приклади, алгоритм створення, шаблон для ефективного спілкування

Зміст

Скрипти продажів для інстаграму спрощують життя власнику бізнесу, менеджерам із продажу та SMM спеціалісту. Повідомлення за готовими схемами, короткі відповіді на запитання про компанію, усі послуги чи товари краще прописати один раз і використовувати для ефективних продажів, ще й турботу так проявляти.

СКРИПТИ ПРОДАЖІВ — ЦЕ…

Скрипти продажів — це шаблонні заготовки для швидкого спілкування з клієнтом. У сфері маркетингу зараз часто потрібні для відповідей менеджерів у діректі, але можна використати і для інших платформ, відповідей на сайті чи телефоном. Бо інформація про компанію, товари/послуги однакова)

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ СКРИПТИ ПРОДАЖІВ?

Скрипти продажів дають етичний і логічний орієнтир у розмові з клієнтом. Прописана маркетологом і перевірена власником бізнесу інформація — це швидкі відповіді + їх точність і актуальність.

ПЛЮСИ СТВОРИТИ СКРИПТИ ПРОДАЖІВ ДЛЯ ІНСТАГРАМУ:

  • Менеджери (або ви самі) не витрачають час на створення повідомлення з нуля. Не думають, що написати, як це зробити, не йдуть уточнювати у власника бізнесу на кілька годин, поки клієнт пішов до конкурентів.
  • Легко передавати скрипти чи воронку продажів у повідомленнях іншим співробітникам, навіть новачкам у цій сфері.
  • Повідомлення й основні етапи продажу без помилок: граматичних і сенсових.

ПРАВИЛА У РОЗРОБЦІ СКРИПТІВ ПРОДАЖІВ

1

На початку розмови представтеся. Назвіть своє ім’я і звертайтеся до людини на ім’я в кличному відмінку: Іване, Аліно, Людмило. Якщо з профілю ім’я не зрозуміле, краще не вгадувати.

2

У своїй відповіді можна додавати слова з питання людини, так скрипт продажів не виглядатиме шаблонно й викликатиме довіру.

3

Кожне повідомлення закінчуйте відкритим запитанням або закликом до дії. У вас має бути діалог, а не просто ствердні повідомлення.

4

Не використовуйте багато пестливих слів.

5

Дбайте про структуру тексту: проставте абзаци та відступи, емоджі (але не переборщіть).

6

Не залишайте розмову без вирішення. Має бути активне «так» або активне «ні», завершення етапу.

Далі упакуйте розроблені повідомлення в сценарій: кожне нове повідомлення має вести клієнта до вашої цілі.

Наприклад, привітання, відповідь на запит, підбір розмірів, оплата й дані доставки, допродаж аксесуарів, відгук у сторіс за знижку.

Можна довго розповідати й радити, як писати скрипти продажів і листування. Та краще ми покажемо реальні приклади розроблених Marketing Office скриптів.

СКРИПТИ ПРОДАЖІВ:
ПРИКЛАД ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Для одного з клієнтів ми розробляли скрипти листування у форматі конструктора: так менеджер може на всіх етапах обирати найкращий варіант. Як це виглядає:

СКРИПТ ПРОДАЖУ:
ПРИКЛАД МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ

Скрипт продажу легко створити не тільки для товарного бізнесу. Використовуйте шаблони і для продажу послуг.

СКРИПТИ ПРОТИ ЧАТ-БОТА: ПЛЮСИ ТА МІНУСИ

Скрипти продажів з менеджером

Підходять для різних платформ, адаптивна «фіча» бізнесу.

Показують турботу про клієнта, можна змінювати відповідно до руху розмови.

Персоналізовані, можна додати ім’я людини, переглянути профіль.

Менеджер чи СММ-спеціаліст емпатичний, може вгадати настрої чи підібрати найбільш відповідну пропозицію.

На зв’язку у робочий час.

Скрипти продажів з автоматичними відповідями/чат-ботом

Обмежені у відповідях та мають однакові шаблони на будь-які питання.

Часто видають не ту відповідь чи занадто «нав’язливі».

Можуть випадково підтягнути не те ім’я з профілю чи просто будуть безособово спілкуватися.

Не зрозуміють настрій, тільки ключові слова, на які надсилатимуть автоматичні відповіді й акції на всі товари підряд.

Відповідь у той же момент.

Насправді скрипти продажів треба і для ботів, і для менеджерів з продажу. Всім, хто продає товари/послуги й прагне задовольнити потреби клієнта.

Для автоматичних відповідей і чат-ботів скрипт продажу має бути безособовим, враховувати більше заборон. Це інструмент підсилення продажів, спрощення, відповідей у неробочий час, але не основний метод продажів.

Команда Маркетинг Офісу розробила шаблони на всі випадки життя. З готовим файлом ви організуєте роботу за лічені години.

Що входить у файл з готовими скриптами для листування:

  • Привітальні повідомлення.
  • Відповіді на запитання.
  • Дані відправки.
  • Робочі скрипти з поширеними запитаннями.
  • Збір відгуків.
  • Коректне закриття сумнівів/заперечень.

У файлі 36 шаблонів для листування, опис загальних правил переписки + інструкція до кожного з 7 видів повідомлень.

Використовуйте наші поради, створюйте скрипти продажів і нехай кожне повідомлення стане корисним для бізнесу.

А якщо у вас залишилися питання, замовляйте консультацію з маркетинг- і бізнес-процесів. Досвід маємо не тільки в розробці скриптів.

Категорії

Недавні статті