Реклама у блогерів: короткий чек-лист вибору інфлюенсерів

Зміст

Реклама у блогерів: короткий чек-лист вибору інфлюенсерів

Реклама у блогерів у невмілих руках — лотерея. Може спрацювати, а може й ні. Часто з гарною картинкою і мільйонами підписників блогери приховують низькі охоплення, ботів і нульову ефективність реклами. Але це зовсім не причина відмовляти від інфлюенс-маркетингу та втрачати можливості. Підберіть блогерів за нашим чек-листом, і цей інструмент маркетингу стане продуктивнішим.

Аліна Сахарук — SMM спеціалістка Маркетинг Офіс з досвідом 3 роки. За останні 3 місяці 200+ годин розробляла сторітелінги для проектів.

Працювала з 8 різними нішами від ортопедичної клініки до книг з AR-технологіями.

1. База блогерів для інфлюенс-маркетингу.

Якого розміру буде блог? Скільки охоплення отримає ваша реклама? Від цих показників залежатиме ціна реклами у блогерів.

Приклади українських блогерів з різною аудиторією, кількістю підписників, темами:

До замовлення реклами у блогерів розробіть стратегію. Інфлюенс-маркетинг працюватиме у різних лідерів думок:

Мікро-блогерам можна пропонувати рекламу за бартером. Усе залежить від вашого товару. Наприклад, видавець може надіслати книги для огляду, ресторан — свої найкращі страви.

Реклама в блогерів з великою аудиторією за бартером не працює. Дізнайтеся умови та ціну на рекламу в блогерів.

Ваша база на проект має бути великою. Бо далі всіх інфлюенсерів треба буде аналізувати, частина відсіється, частина не відповість. На старті інфлюенс-маркетингу створіть таблицю, внесіть дані блогерів, вартість реклами, методи зв’язку.

2. Амбасадори вашого бренду.

Наступним етапом роботи є аналіз бази блогерів і вибір майбутніх амбасадорів бренду. З часом кожен з блогерів вашої бази може стати обличчям компанії та просувати ваші послуги.

Як знайти метч серед блогерів:

  Слідкуємо за блогерами. Відмічаємо, як інфлюенсери ведуть сторіз, чи немає репутаційних ризиків. У нас, в Marketing Office, був випадок, коли клієнт відмовився від реклами у блогера через використання лайки. Ми поважаємо кожен бізнес і його власників, тож усі нюанси записуємо й доносимо до відома.

Маркетолог (або ви самі) пише блогерам та просить свіжі скріни охоплень зі сторіс та дописів. Якщо ви з блогером працюєте вперше та не впевнені, просіть скріни за певну дату. Так ви побачите реальне щоденне охоплення та чи активні підписники.

3. Цільова аудиторія реклами у блогерів та ТЗ.

Після вибору блогерів треба дослідити, на яку аудиторію вони комунікують та як рекламують товари/послуги. Залежно від вашого продукту, можна підбирати нативну рекламу в сторіс, знімати ролики для рілсів чи робити спільні дописи. Формати є різні. Важливо донести, чому підписники блогера мають купити у вас. Для цього потрібна віддача інфлюенсера.

Розробіть ТЗ для блогера: як показати ваш товар/послугу з кращого боку. У ТЗ варто додати пост чи відео для поширення та як взаємодіяти з товаром у сторіс.

Наприклад, опишіть, що у кадрі має бути не тільки товар, а й сам блогер та як він річчю користується. Продайте свій товар та ідею інфлюенсеру. Так реклама у блогера вийде щирою, враження передасться підписникам, а віддача буде максимальною.

4. Підготовка до реклами у блогерів.

Ви підібрали кращі варіанти блогерів, склали план інфлюенс-маркетингу, домовилися з блогером про дату. Тепер поставте собі питання: що побачить потенційний клієнт, коли перейде з реклами? Пусті хайлайтс, відсутність сайту в шапці профілю, пости з терміном 2 тижні? Така реклама навряд вийде продуктивною.

Щоб не злити бюджет, підготуйте акаунт:
  • Упакуйте профіль, оновіть інформацію за потреби.
  • Створіть план сторітелінгу на тиждень, коли буде реклама у блогерів. Урахуйте, що з’являться нові люди.
  • Пропишіть скрипти продажів у діректі. Клієнти можуть зацікавитися одразу в день реклами чи впродовж певного часу. Будьте готові оперативно обробити заявки, найміть додаткового менеджера за потреби.

5. Аналіз результатів реклами в блогерів.

Реклама в блогерів може дати результат не одразу. Навіть при замовленні в того самого інфлюенсера можна змінити стратегію, інакше розповісти про товар чи обрати нову дату. Тільки реальні цифри й перевірка гіпотез допоможуть вам ефективно розвивати інфлюенс-маркетинг.

Після покупки реклами проаналізуйте основні показники:

Статистика.

Вартість ліда.

Кількість продажів.

Окупність реклами в блогера.

Прибуток.

А точно працює інфлюенс-маркетинг?
Кейс Marketing Office

Інфлюенс-маркетинг — це не задача одного SMM-спеціаліста, вибором блогерів може займатися маркетолог чи маркетинг-директор. Так і працює команда Marketing Office. Для нашого клієнта віртуального персонажа Нокса ведемо соціальні мережі. Пройшли весь шлях по чек-листу та запустили напрям реклами в блогерів.

Серія книг та мерчу про Нокса — історії-комікси для дітей з доповненою реальністю. Кожна сторінка оживає. Маркетолог відшукав блогера, який підходить за цінностями, аудиторією, етичний, відповідально ставиться до реклами та ще й є батьком.

Рекламу блогер зробив по ТЗ, поширив потрібний нам пост і нативно показав, як діти реагують на книги Нокса. Товар показав у дії, з VR ефектами. Нокс і наша команда в захваті від результатів. Ділимося і з вами!

Аналіз реклами в блогера

Продажі: 16 замовлень (реклама повністю окупилася)

  • Сайт: 9 замовлень
  • Інстаграм: 7 замовлень

Лідів: 10

Підписники: +149

  • Збережень рекламного рілз: +81
  • Збережень крайнього рілз на сторіці: +68

Охоплено облікових записів: 163 754

  • Натискання на наліпку із назвою магазину: 1007
  • Перегляд нашого допису: 154 187 облікових записів

Люди купують у людей. Одна з істин у маркетингу 21 століття. Раніше рекомендації нам давали знайомі, а зараз ми купуємо враження блогерів. Щира порада в інтернеті приносить кошти, якщо спланувати рекламу та зробити все правильно.

Використовуйте рекламу у блогерів як інструмент продажів. Не впустіть потенційних клієнтів і цю долю ринку. Звертайтеся в Marketing Office, ми допоможемо знайти блогерів для реклами чи налаштувати будь-який інший інструмент маркетингу. Поки ви роздумуєте, працюємо за вас!

Категорії

Недавні статті