Коли у вас є сайт чи лендинг, заклад позначено на гугл картах, рано чи пізно доводиться розбиратися, як налаштувати рекламу в гугл. Власник бізнесу, керівник проекту може не розбиратися в тонкощах процесу, але хоча б уміти контролювати і делегувати запуск Google реклами необхідно!
У Marketing Office реклама в Google Ads, реклама на Google картах — буденні задачі кожного місяця. Ділимося кроками запуску дієвої реклами з нашого досвіду, зберігайте.
1. ЧИ ВАРТО ЗАПУСКАТИ РЕКЛАМУ САЙТУ В GOOGLE?
Реклама сайту в Google — надійний інструмент, але перевірити релевантність усе одно потрібно. Ваша ніша, продукт, послуга мають бути присутніми в Google. Для перевірки зареєструйте акаунт в Google, зайдіть до планувальника ключових слів на панелі інструментів.
Реклама гугл Ads починається із простої перевірки: дивимося ключові слова або прогнозуємо, по якому саме ключовому слову будемо показувати рекламу.
Уже на цьому етапі треба вміти вводити ключові слова, пробувати багато різних варіацій.
3. ВИЗНАЧТЕСЯ ІЗ ЦІЛЯМИ ТА ВИДАМИ ГУГЛ РЕКЛАМИ
Реклама від Google не обмежується тільки оголошеннями у видачі, для бізнесу можна створити рекламні кампанії на різних майданчиках, запустити рекламу в Google Ads у широкій відповідності або за окремим запитом та з різними цілями.
Цілі реклами в Google Ads
➜ Продажі
➜ Трафік на сайт
➜ Впізнаваність (широкі охоплення)
➜ Потенційні клієнти
➜ Завантаження додатку
➜ Маршрути
➜ Промо-акції
Види реклами від Google
Пошукова, медійна, торгова, реклама попиту, реклама в Google картах, реклама додатків, відео реклама, перфоменс реклама.
4. ОПТИМІЗАЦІЯ ВАШОГО САЙТУ ДЛЯ ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ В GOOGLE ADS
Реклама в Google Ads без сайту не те щоб неможлива, але не дуже ефективна. Ваш сайт теж має відповідати тим ключовим словам, по яких буде запускатися реклама від гугл.
Є поняття «релевантність цільової сторінки», Наприклад, пишемо «фізичний терапевт Київ», і Google буде органічно підбирати сторінки, де написаний цей текст. А щодо реклами в Google Ads, дивимося, наскільки цільова сторінка релевантна ключам, які вводять. Не можна вести «фізичний терапевт» і отримати «комплексний СММ». Вміст має бути релевантним.
Важливо не тільки, як налаштувати рекламу в гугл, а й відповідність сайту оголошенням. Тож сайт має бути конверсійним, кнопки й форми повинні працювати, а юзер має обирати, як йому зручно стати клієнтом.
- Інформаційні
Людина шукає інформацію з цікавості чи щоб зробити дію самостійно:
- Як скласти контент-план для СММ.
- Що символізують троянди.
- Ноутбук Asus як розблокувати тачпад.
Ці запити більше підійдуть для наповнення блогу на сайті, контент-маркетингу.
- Комерційні або транзакційні
Коли людина шукає спеціаліста, який виконає задачу:
- Послуги СММ, СММ Київ.
- Замовити квіти.
- Ноутбук Asus купити Київ.
Ці запити підходять для посадкових сторінок, лендінгів з продажем товарів, послуг, курсів, запуску реклами від Google.
- Навігаційні
Запити, потрібні, щоб знайти певну програму, цей тип іще називають брендовими.
- Marketing Office
- Telegram
Коли робимо пошукову рекламу, то очікуємо конверсію, тому там і мають бути транзакційні слова, а не лише інформаційні. Контент-маркетинг — окремий розділ з іншими цілями.
Уявимо, що ви пройшли перші три кроки, у вас затребувана для реклами від гугл ніша, є конверсійні запити, сайт оптимізований і добре працює. Лише тепер переходимо безпосередньо до запуску реклами в Google Ads.
До підбору ключових слів для реклами сайту в Google, необхідно підключити Google Analitics. Завдяки цьому інструменту відстежимо натискання на кнопки й результати реклами.
5. ПІДБІР КЛЮЧОВИХ СЛІВ ДЛЯ РЕКЛАМИ САЙТУ В GOOGLE
- Далі маємо зробити ключові слова, різні набори ключів, кластери. Якщо є різні цільові сторінки й різні запити, розподіляємо: «Сімейний лікар Київ» — одна сторінка. «Зробити аналізи» — друга сторінка, інший набір.
- Формуємо 5 кампаній з окремим набором ключів. На кожну групу є окрема посадкова сторінка.
- Створюємо оголошення для реклами від Google. Додаємо заголовок і основний рекламний текст, створюємо групи оголошень.
ЯК НАЛАШТУВАТИ РЕКЛАМУ В ГУГЛ? ПРИКЛАД ЗАПОВНЕННЯ ПОЛІВ
Розбираємо, як налаштувати рекламу в гугл, на прикладі пошукової реклами. Залежно від цілі підбираємо тексти, заголовки, шлях, описи, банери.
1. Прописуємо сторінку
2. Прописуємо шлях
3. Прописуємо 15 конверсійних заголовків
4. Заповнюємо заголовки
5. Заповнюємо 4 описи оголошень для контекстної реклами
6. Додаємо зображення для рекламних кампаній
7. Прописуємо назву кампанії
8. Додаємо логотип вашого бренду
Таким чином прописуємо кожну групу кампаній чи оголошень, які відповідають ключовим словам.
ЩО РОБИТЬ PPC-СПЕЦІАЛІСТ ПІСЛЯ ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ САЙТУ В GOOGLE
Хотіли б ми сказати, що на цьому моменті PPC-спеціаліст п’є піна-коладу, засмагає й заходить у кабінет раз на тиждень, щоб порахувати купу продажів. Але реклама від Google потребує щоденної уваги й залученості, особливо в перші 2-4 тижні.
Щодня PPC-спеціаліст контролює, за якими запитами показується реклама гугл Ads. Ключові слова, які для нас нерелевантні, треба додавати у мінус-слова. Також плюсувати нові релевантні запити.
Якщо пустити рекламу від гугл на самоплив, будете отримувати нецільових лідів, у видачі люди побачать непотрібну інформацію. Часто під час запуску реклами сайту в Google, Google maps реклами список мінус-слів налічує 1000 – 10 000 запитів. Оптимізація триває щодня, поки крутиться реклама в Google.
НАРІЖНИЙ КАМІНЬ РЕКЛАМИ ГУГЛ ADS — БЮДЖЕТ
Для вибору бюджету є лише одна порада: дивитися, що пропонує гугл, і співвідносити з тим, що для вас допустимо. Якщо для запуску гугл реклами висока конкуренція у вашій ніші, то бюджет потрібен більший.
PPC-спеціаліст знає, як налаштувати рекламу в гугл, які обрати ставки, бюджети конкретно під ваш запит. У кожного різні цілі й конкуренти. Починати можна з кількох доларів на день і підвищувати бюджети з часом.
ФЕЙЛИ РЕКЛАМИ В GOOGLE ADS ТА РЕКЛАМИ В ГУГЛ КАРТАХ
Якщо ви запускаєте рекламу в Google Ads самостійно, можна легко втратити кошти й навіть піти в мінус. Налаштування реклами досить складне:
- Можна прив'язати картку і поставити рекламу сайту в Google без кінцевої дати, запустити і забути про неї. Тоді доведеться сплачувати бюджет, який відкрутився.
- Пастка для новачків: коли реєструєте акаунт, система зобов’язує запустити рекламу. Якщо її не відключити, на рахунку піде мінус.
- Реальна ситуація, коли ставили рекламу Google по одному брендовому запиту, а почала крутитися кампанія з ключовими словами у широкій відповідності. Кошти списувалися щодня за 50 запитів замість одного.
- Ще один фейл — запустити рекламу не з місячним бюджетом 3 000 $, а з денним бюджетом.
Це тільки декілька прикладів, коли можна заплутатися під час запуску реклами гугл Ads. Будьте уважними на кожному кроці!
Щоб відсікати помилки, треба постійно аналізувати статистику, заходити в акаунт і моніторити результат. У Marketing Office клієнтам надаємо звіт, покази, KPI щодня та маємо успішні кейси. Самостійно ви маєте заходити до кабінету й редагувати рекламу в гугл або просити звіти вашого PPC-спеціаліста.
РЕКЛАМА ВІД GOOGLE — ПОМІЧНИК, ЯКИМ ТРЕБА УМІТИ КЕРУВАТИ
На відміну від таргетованої реклами, рекламу від Google намагається запустити самостійно менше людей. Цей інструмент має безліч підводних каменів і течій. Але й PPC-спеціалісти Marketing Office досліджують це море, ніби досвідчені аквалангісти.
Не бійтеся використовувати цей інструмент маркетингу, бо в багатьох нішах він дає найкращий результат в умілих руках. Коли ж сумніваєтеся, заповнюйте форму для співпраці з нашими спеціалістами, допоможемо все налаштувати на практиці.