Як набрати підписників в інстаграм? Просування, PR, реклама на різних майданчиках

як розкрутити акаунт в інстаграмі

Зміст

Після створення сторінки одразу виникає питання: а як набрати підписників в інстаграм? Дехто вибирає легкий шлях накрутки та гівів, але потім за це розплачується баном і вбитим акаунтом. У цій статті розбираємо чесні та дієві методи набору підписників, які наша команда Marketing Office використовує в роботі з клієнтами.

Аліна Кашапова танцюючий маркетолог, лідер і натхненник об’єднання Marketing Office, директор відділу маркетингу проектів, бізнес консультант та управлінець.

Відкрила свій бізнес під час війни й розвиває українські компанії та особисті бренди.

Основні методи набору підписників:
  • Відкриті прямі ефіри зі спікерами

    Відкриті прямі ефіри зі спікерами

  • Відкриті самостійні прямі ефіри

    Відкриті самостійні прямі ефіри

  • Закриті платні ефіри/тренінги

    Закриті платні ефіри/тренінги

  • Гостьові ефіри як спікер

    Гостьові ефіри як спікер

  • Просування дописів

    Просування дописів

  • Спільні дописи/рілс

    Спільні дописи/рілс

  • Взаємопіар

    Взаємопіар

  • Реклама у блогерів

    Реклама у блогерів

  • Реклама на Телеграм каналах

    Реклама на Телеграм каналах

  • Експертні статті на сторонній сайтах

    Експертні статті на сторонній сайтах

  • Інтерв'ю для сайтів, журналів

    Інтерв'ю для сайтів, журналів

  • Інтерв'ю на YouTube

    Інтерв'ю на YouTube

  • Думка експерта в ТБ

    Думка експерта в ТБ

  • Програма, сюжети на ТБ

    Програма, сюжети на ТБ

  • Навчальні матеріали (чек-листи, практики)

    Навчальні матеріали (чек-листи, практики)

Чи достатньо контенту, щоб набрати підписників в інстаграм?

На питання «як ви набрали підписників?» можна отримати відповідь «це просто класний контент». Насправді тільки робити контент — мало для росту. Вірусний контент працює не в усіх сферах і не для всіх акаунтів. Контент за замовчуванням має бути цікавим і корисним.

У Marketing Office робота ділиться на SMM та просування інстаграм. Без просування не буде росту підписників і охоплення.

Як набрати підписників в інстаграм: 12 найкращих інструментів

Як набрати підписників в інстаграм? Використовувати різні методи просування і працювати комплексно. Тільки систематичний контент + просування допоможуть набрати підписників та стати інфлюенсером. Просування в інстаграм — завжди про розширення охоплення. Охоплення, кількість переглядів та інші KPI в SMM мають рости. Маркетологи Marketing Office підбирають інструменти під кожного клієнта індивідуально. Зібрали 12 ідей для виходу на нову аудиторію, зберігайте і користуйтеся.

1. Хештеги та геолокація.

З чого можна почати просування в інстаграм безкоштовно: хештеги, геолокації. Люди можуть публікувати контент і потрапити на сторінку. Або шукати за хештегами певні теми та перейти на ваш акаунт. Відмічати заклади й бренди нескладно, але це розширить охоплення.

2. Активність.

У цілому треба бути дуже активним, ставитися до інстаграму як до частинки життя.

Наприклад, відмітити людей у сторіс чи дописах, реагувати на сторіс друзів, відповідати на реакції. В Marketing Office клієнт може спочатку спілкуватися з SMM-спеціалістом в діректі, а тоді вже перейти до зустрічі з маркетологом та замовлення послуг.

SMM-ник має певні години роботи, коли завжди на зв’язку та старається оперативно реагувати, відповідати, обробляти ліди.

3. Просування дописів.

Спосіб набору підписників, який нагадує таргетовану рекламу. Навіть запуск на вашу теперішню аудиторію допоможе збільшити охоплення.

Для цього методу набору підписників маркетолог налаштовує рекламний кабінет, синхронізує його з інстаграмом, а вже SMM-спеціаліст запускає просування всього за три кліки. З часом можна запустити повноцінну таргетовану рекламу.

4. Таргетована реклама на підписників.

Платний, але ефективний інструмент. Формуємо медіаплан, прописуємо рекламні кампанії з різними перевагами й тестуємо на вашій аудиторії. Це може бути реклама послуги, корисний пост, чек-лист або інший інфопродукт. На жаль, інстаграм не показує ваші дописи усім, його треба «підштовхувати».

5. Прямі ефіри.

Розробіть анонс, знайдіть влучну тему, «прогрійте» аудиторію. Лише тоді у встановлений час починайте трансляцію. Прямий ефір — інструмент для залучення й спілкування. Саме на безкоштовний ефір можна запустити рекламу, і навіть «холодну» аудиторію перетворити на клієнтів. А закриті прямі ефіри та тренінги можуть стати не тільки методом набору підписників, а й способом заробітку.

6. Колаборації: взаємопіар, спільні дописи.

Колаборації з експертами вашої галузі чи суміжних ніш, партнерами компанії — ось іще одна відповідь, як набрати підписників в інстаграм. Спільні дописи можуть бути корисними або з ціллю продати. Обидва учасники отримають подвійне охоплення, нових підписників та покращення впізнаваності бренду.

Взаємопіар — пряма рекомендація експерта, компанії чи продукту. У Marketing Office для взаємопіару в сторіс прописуємо сценарій, доносимо цінності через сторітелінг. Якщо правильно донести цінність експерта/компанії, то люди будуть краще підписуватися та перетворюватися на клієнтів.

PR

7. Реклама в блогерів.

Можна довго сушити голову, як набрати підписників в інстаграм, або ж довіритися людям замість машин і алгоритмів. Реклама в блогерів ще не віджила своє і це один з ефективних маркетингових інструментів. Звісно, з першого разу можна втрапити «мимо», але після тестів у деяких наших клієнтів продажі й охоплення росли блискавично.

Як працювати з блогерами: версія Marketing Office

Сформувати ТЗ. Донести цінності вас як експерта чи вашого товару.

Підготувати фото- та відеоматеріали.

Сформувати велику базу блогерів, написати їм щодо співпраці.

Запросити свіжу статистику, ціни, результат минулих реклам.

Маркетолог має проаналізувати блогера за цінностями, знайти відгуки, постежити за акаунтом певний період і запланувати рекламу.

8. Реклама в телеграм-каналах.

На українському ринку цей інструмент здається дорогим. На деяких телеграм-каналах один пост може коштувати 1 000$. Якісна аудиторія дорого коштує, але й велика кількість підписників може бути накрученою. Аналізувати канали варто з маркетологом, щоб відсіяти непотріб.

Кроки до реклами телеграм:

Виділити бюджет для тестів. Наприклад, 10 000 грн чи 5 000 грн.

Скласти базу телеграм-каналів.

Зробити рекламу на 5-7 каналах, переглянути статистику та провести аналіз.

Обов’язково створіть UTM-мітку на сайт чи спеціальне посилання, щоб відстежити кількість переходів і конверсій.

9. Експертні статті на сторонній сайтах.

Контент-маркетинг теж впливає на ріст вашого блогу. Хоч, здається, ви публікуєте статтю на сайті й це сфера гугла. Насправді після прочитання цікавого контенту хочеться дізнатися більше про автора й навіть підписатися в інстаграм. Цей інструмент працює на впізнаваність. Якщо робити таких статей багато, регулярно писати, ділитися ними в соцмережах, то усе це впливає на довіру, охоплення, і в результаті на підписників. Набрати підписників легше користуючись таргетом, але цей інструмент дає більше.

Наприклад, якщо вам сподобалася стаття, приєднуйтеся до маркетинг-директора Аліни Кашапової в інстаграм.

контент маркетинг

10. Інтерв'ю для сайтів, журналів, на YouTube-каналах.

Ще один маркетинговий інструмент для покращення іміджу експерта чи компанії. У наймасштабніших проектів піаром займається ціла команда. Але можна знайти хоча б одного маркетолога, який розробить списки платформ, напише каналам, сайтам і журналам пропозиції та запустить цей інструмент.

11. Думка експерта на ТБ та радіо.

Ніт, не відправляємо вас на «Кохана, ми вбиваємо дітей» і «Супер маму». Експерта у певній галузі можуть запросити на телебачення завдяки піару. Але швидше й ефективніше зібрати контакти PR-відділів, кореспондентів, ведучих і запропонувати співпрацю.

12. Навчальні матеріали: чек-листи, практики, інфопродукти.

Лід-магніт — той гачок, що приваблює підписників. Зараз може бути недостатньо просто вести блог в інстаграмі. Саме інфопродукти, методички, відео, навчальні матеріали, курси, прямі ефіри змушують людину залишитися з вами. Подібні лід-магніти дають кращий результат при таргетованій рекламі. Запустіть чек-лист, який вирішує проблему, біль клієнта. Так ви отримаєте аудиторію не «халявщиців», а майбутніх покупців.

Зазвичай питання «Як набрати підписників в інстаграм» виникає, коли хочеться більше заробляти чи взагалі монетизувати соцмережі. Не усі інструменти з цієї статті працюють напряму й миттєво конвертуються у сповіщення про поповнення рахунку. Набір підписників, так звана «розкрутка» блогу — тривалий процес. Спочатку займаємося етапом Perfomance маркетингу, а далі запускаємо інструменти лідогенерації та продажів.

Комбінація блогу, інстаграму, сайту й інших інструментів підсилює ефект. Саме тому наша команда Marketing Office працює з усіма. Якщо ви не хочете боротися з океаном маркетингових інструментів самотужки, заповнюйте заявку. Ми допоможемо.

Категорії

Недавні статті